Mye topptråder

Varla

Elsker forumet
Mailykke <3
Syns det er veldig mange topp tråder. Kan vi ikke bare ha mai jentenes viktigste tråder øverst? og link til de andre der? De fleste er der jo også...

Enig jeg også!

De fleste bruker app
Å da blir der jo tydelig når det er så mye ned før man finner ny skrevne tråder. Blæ..

Det blir jo feil det du sier der, for de som bruker app legger jo alle de klistrede trådene seg under "stickies"
Sånn:
ImageUploadedByBV Forum1380202251.020565.jpg

Så det er mer plagsomt for de som
Bruker pc ;)

Appen <3

Min app ser ikke sånn ut. ;) din var mer fancy enn min. Har android, kanskje du har iPhone?

Jeg har ikke mulighet til å vise. For jeg vet ikke åssen jeg tar skjermbilde. :p men den er ikke pen. Ser ganske gammeldags ut. Tydelig noe de bare har slengt sammen i all hast. Mannen min studerer innen it, å han syns den ser helt ræva ut. Han ville vært flau hadde han lagd den. Ser finere ut den på iPhone ja
:)

Jeg har begge deler, og den jeg har til androide er lik. Har Samsung tlf og iPad hehe

Jeg har begge deler, og den jeg har til androide er lik. Har Samsung tlf og iPad hehe

Er den lik som iPhone sin? Jeg får overhode ikke opp samme menyen på min android, må bla langt ned for å finne trådene (men det gjør ikke meg noe) - men syns at enkelte topptråder er unødvendige å ha

Er den lik som iPhone sin? Jeg får overhode ikke opp samme menyen på min android, må bla langt ned for å finne trådene (men det gjør ikke meg noe) - men syns at enkelte topptråder er unødvendige å ha

Ja den er lik den som er bilde av over her

Back
Topp