Mye tørst

Bkno1409372

Betatt av forumet
Kan fint helle nedpå en liter med vann med kullsyre på kvelden mens jeg ser tv. Føler jeg tørster hele tida. Er det flere som er mye tørst, eller kommer dette av noe annet?
 
Jeg er kjempetørst hele tiden, men blir kvalm av å drikke så får ikke i meg så mye som jeg ønsker :-(
 
Jeg er også kjempetørst, og har faktisk allerede rukket å være det en stund, enda jeg bare er 5+3 i dag..
 
Slik var jeg under det første svangerskapet mitt :)Var kjempetørst hele tiden den første perioden og drakk masse vann! Er vel kroppens måte å si at du trenger mer vann sikkert :)
 
Jeg er supertørst hele tiden og det eneste jeg drikker er vann. Klarte å få i meg en capri sonne i går til avveksling:)
 
Mye vann her også:-)

Og liiiiitt Pepsi Max når jeg skal kose meg.
 
Jeg er også kjempetørst, men blir kvalm av å drikke! Gleder meg til det gir seg!
 
Med nr 3 fikk jeg så kvalme og fikk ikke i meg rent vann. Nå elsker jeg Soda stream maskinen min. Har kun litt kullsyre oppi, og det hjelper mot kvalme og syns jeg :-p drikker litt iskald cola zero og Farris juice el Noisy. Alt m kaffesmak byr meg imot, men te smakte faktisk. Går to liter m vann om dagen ca + event overnevnte i tillegg.
 
Har drukket halvannen liter med appelsinsaft allerede i dag :P
 
Back
Topp