Mye symptomer

Anili

Forelsket i forumet
Synes jeg merker ganske mye til graviditeten allerede...IKM i dag:) Masse mensmurringer, ømme pupper med stikking/verking innimellom, masse livaktige drømmer og svingende matlyst.

For ikke å snakke om humøret da, i går gikk alt og alle meg noe så infernalsk på nervene:eek: Pleier virkelig ikke være så hissig, stakkars ungene og sambo:D

Er egentlig veldig glad jeg har symptomer, når jeg mistet nettopp i uke 7 merket jeg ingenting annet enn slitenhet og oppblåst mage. Håper det er et tegn på at det skal gå bedre denne gangen:p

D var ikke dårlige symptomer:) Må gå bra denne gangen ja;)

Synes jeg merker ganske mye til graviditeten allerede...IKM i dag:) Masse mensmurringer, ømme pupper med stikking/verking innimellom, masse livaktige drømmer og svingende matlyst.

For ikke å snakke om humøret da, i går gikk alt og alle meg noe så infernalsk på nervene:eek: Pleier virkelig ikke være så hissig, stakkars ungene og sambo:D

Er egentlig veldig glad jeg har symptomer, når jeg mistet nettopp i uke 7 merket jeg ingenting annet enn slitenhet og oppblåst mage. Håper det er et tegn på at det skal gå bedre denne gangen:p

Fine symptomer

Er litt som du , men humøret svinger ikke så mye ennå. Men mannen har lært og være mer følsom og hjelpsom etter to graviditeter med meg haha :P

Har egentlig ingen symptomer annet enn at jeg blir trøtt litt tidligere på kvelden og at det plutselig stikker i puppene. Men tror ikke jeg merket så mye sist heller før kvalmen plutselig kom i uke 6.

Det er så morsomt når man merker det sånn ;) haha. Jeg husker ikke når jeg opplevde de første tegnene forrige gang, men de siste dagene har jeg hatt de merkeligste drømmene og en overdimensjonert luktesans. Spent på fortsettelsen!

Jeg har det som ligner mensensmerter hatt det i ti dager nå og er gravid i uke 5 :o

Her kjenner eg masse stikkinger i magen og ømme bryster begynner litt nå. IKM på søndag :)

Her har jeg symptomer forskjellige enn de som jeg hadde med de 2 forrige svangerskapet. ..
Her er jeg trøtt hele dagen og vil sove ,kan sove mange timer pr dagen i tillegg til at jeg sover bra i natt..mindre kvalm enn forrige gang men kanskje det er tidlig enda. Bli veldig fort svimmel.

Eneste symptomene jeg har er litt stikninger og at jeg nyser :P Nøs med førstemann helt sinnsykt mye. Kunne nyse så jeg spøy. Men nyser bare når jeg er sulten. Litt morsomt :)

Back
Topp