Mye sykdom i det siste..

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Slutter aldri her. Begynte med forkjølelse hos begge barna for nesten to mnd siden. Lillebror utviklet ørebetennelse, var ganske syk, og borte fra bhagen en uke. Uken etter det begynte jeg med omgangen, hele familien fikk det, og to uker gikk før alle var friske.. Forrige uke fikk storesøster influensa, og jeg trodde resten gikk klar, men nå ligger lillebror på sofaen med feber og hele pakken.. Ser virkelig ikke slutten på det her :p

Andre som har hatt mye syke barn i vinter/vår? :/

Uff :( Her har vi hatt en del sykdom også hittil i år, men langt i fra like ille som hos dere. Akkurat nå ligger begge ungene og sover på sofaen. Minsten startet med feber forrige fredag som gikk over i oppkast og diare. Og da jeg endelig tenkte at han var klar for barnehagen i morgen så ringer de fra barnehagn og ber meg hente storebror som har fått feber og vondt i magen :( Er litt småkvalm selv i grunn :/ Håper det bare er innbildning!

Æsj, så kjipt:confused:
Masse god bedring! Håper det snart er over for dere..:)
Vi er nettopp ferdige med 2 uker sykdom...meg og to av gutta:)

Jeg ser at Facebook er full av "nå er lillemann syk"-poster, så det virker nesten som denne vinteren har vært ekstra hard!

God bedring :)

Off hørtes ikke noe kjekt ut. Jeg føler at siden jenten vår begynte i bhg etter nyttår har vi vært syk. Først faren med feber. Deretter fikk hun feber og omgangssyke, så var vekke fra bhg en uke. Så begynte jeg med hoste i to uker og fikk feber og forkjølelse. Så har jenten vår også hatt feber en og annen dag hvor det har gått over ganske med en gang. Og for litt over en uke siden fikk vi gjennomgå en runde med spysyken alle sammen. Og nå er vi jammen oss syk igjen. Hun har hatt feber 5 dager på rad, heldigvis over nå og bare stygg hoste igjen

Off hørtes ikke noe kjekt ut. Jeg føler at siden jenten vår begynte i bhg etter nyttår har vi vært syk. Først faren med feber. Deretter fikk hun feber og omgangssyke, så var vekke fra bhg en uke. Så begynte jeg med hoste i to uker og fikk feber og forkjølelse. Så har jenten vår også hatt feber en og annen dag hvor det har gått over ganske med en gang. Og for litt over en uke siden fikk vi gjennomgå en runde med spysyken alle sammen. Og nå er vi jammen oss syk igjen. Hun har hatt feber 5 dager på rad, heldigvis over nå og bare stygg hoste igjen

Høres kjent ut ja! Forferdelig slitsomt og kjedelig. Her begynte gutten i barnehage i november, så har nok klart en sammenheng. Og med et barn i skolen og en i barnehagen, er det vel lett å bli smittet av det som går. Storesøster var omtrent ikke syk før lillebror begynte i barnehagen, men nå har hun visst fått det meste hun også :p

God bedring til oss! :)

Vi har holdt på siden vannkopper i oktober. De to minste har vært forkjølt og hostet konstant, og jeg har kommet ut av tellinga på hvor mange runder vi har hatt av omgangssyke.

Siden før jul og frem til slutten av februar har minsten så og si vært dårlig. Ørebetennelse, omgangssyke, feber osv.
Og storesøster tar med seg alt fra barnehagen:/
Men hun er *bankibordet* aldri syk :p

Hardt å være andremann:)

Har vært sykdom omtrent hver uke siden nyttår... Jeg og mannen har nå 5 sykt barn-dager igjen tilsammen.

Ekstra kjipt å være så mye borte fra jobb siden jeg bare har et vikariat som går til sommeren... Er redd det kan være en faktor som gjør at jeg ikke får videre jobb :/

Ja hver eneste vinter er ett evig styr.... Største ble operert i både ører og hals for noen måneder siden og har vært mye bedre siden, men lillebror kjører i samme spor som storebror........ Der er SÅ slitsomt..

Ja vi har holdt på siden jul. Først var det influensa, så diaré, så forkjølelse som ikke vil slippe og nå øyekatar. Hu er bare 20 mnd stakkar så blir mye grining døgnet rundt her. Håper inderlig dette er det siste nå.

Lillegutt begynte i bhg i november i fjor og har vært lite syk. Mammaen derimot, er syk hele tiden føles det ut som! Blir så lei. Var syk i hele påsken og har nesten akkurat hatt omgangssyken også. Hatt feber og dårlig allmenntilstand opptil flere ganger på kort tid. Også sitter det så lenge i kroppen også. Begynner å lure på om det er alderen som er skyld i det :P

Synes det blir verre og verre for hver vinter jeg... I år har det vært verre enn i fjor! Forkjølelse, omgangssyke, vond hals, feber osv... Det rare er at barna mine begynner å bli ganske store og burde normalt vært mindre syke enn da de gikk i bhg, men det er heller motsatt!! Alltid en som er syk til enhver tid føler jeg Husker det året svineinfluensaen gikk, da var det mindre annen sykdom faktisk.. Folk var mer renslige fordi de var redde for å få influensaen.

Trur vinteren i år har vore ekstra hard for mange. Mannen har vore på og av forkjøla/bihulebetennelse sidan begynnelsen av desember.
Begge ungane har hatt kraftig forkjølelse ei veke kvar og vannkoppar ei veke kvar. Minsten fekk også ein sjelden febersjukdom med betennelse i blodårene og var innlagt ei veka på sjukehus, var sjuk i over tre veker:(
No er mannen forkjøla igjen, og eg har sagt at om han smittar oss igjen no må han flytte ut;)
Eg har (faktisk heldigvis, ellers hadde me ikkje hatt sjukedagar igjen) vore mykje sjukemeldt da eg ventar på operasjon, så, ja mykje sjukdom;)

Begge ungene er konstant snørrete. Bortsett fra det ingenting

Slutter aldri her. Begynte med forkjølelse hos begge barna for nesten to mnd siden. Lillebror utviklet ørebetennelse, var ganske syk, og borte fra bhagen en uke. Uken etter det begynte jeg med omgangen, hele familien fikk det, og to uker gikk før alle var friske.. Forrige uke fikk storesøster influensa, og jeg trodde resten gikk klar, men nå ligger lillebror på sofaen med feber og hele pakken.. Ser virkelig ikke slutten på det her :p

Andre som har hatt mye syke barn i vinter/vår? :/
Jepp:(
Vi hadde en flere ukers lang forkjølelse rett før jul, i vinterferien fikk vi influensa og nå er det en ny runde med forkjølelse med sinnsyke hostebøyer.

Vi har vært syke siden november . Ørebet, rs virus, halsbet, feber, omgangssyken * 3 . Livmorbetennelse etter fødsel, streptokokker .. Vi er en familie på 5. Og hatt det meste på rundtur. Han på snart 2, har vært mest utsatt. Og jeg..

Så ja, myyye sykdom :( akk nå er vi friske alle sammen! ... Vært i 4 dager :p

Back
Topp