Mye stikking i livmor

Håpetoglivet

Andre møte med forumet
Hei.

Jeg er idag 15+1 og har opplevd noe «nytt» i natt. Våknet flere ganger av riving/stikking/knivende følelse i livmor. Det varte en god stund og virket ikke som det ville gi seg når jeg lå på siden. Men når jeg la meg på rygg ble det bedre. Kjenner også litt nå på morgenen. Et det normalt at det kommer så mye plutselig? Er det ligamentsmerter? Å kan de variere i varighet og grad?

Er førstegangs, så blir bekymret. Det skjer så mye fremmed i kroppen.

Har ikke blødning eller feber.

Jeg har mye ligamentsmerter, og har hatt det de 2 siste ukene . Kan komme av feil sovestilling, om jeg strekker meg på natten, snur meg feil i sengen, nyser, hoster, reiser meg for fort opp osv. Er 17+3 og også førstegangs. Skikkelig vondt, men går heldigvis fort over.

Hei.

Jeg er idag 15+1 og har opplevd noe «nytt» i natt. Våknet flere ganger av riving/stikking/knivende følelse i livmor. Det varte en god stund og virket ikke som det ville gi seg når jeg lå på siden. Men når jeg la meg på rygg ble det bedre. Kjenner også litt nå på morgenen. Et det normalt at det kommer så mye plutselig? Er det ligamentsmerter? Å kan de variere i varighet og grad?

Er førstegangs, så blir bekymret. Det skjer så mye fremmed i kroppen.

Har ikke blødning eller feber.
Denne typen smerte er nok rimelig normalt, dessverre. Livmoren vokser/strekker seg enormt i denne perioden. Jeg hadde det nokså likt for litt tid siden. For meg kjentes det ut som kraftige menssmerter:dead:
Følg med dersom det forverrer seg, men så lenge du ikke har blødning/feber som du påpeker, så er det nok helt ufarlig… bare vondt:Heartbigred

Jeg er 16+5, og har en del slike «smerter» også. Kan vare en stund av gangen, men kjenner at lille beveger seg så alt er nok bra. Alt vokser jo i rekordfart så vil tro det er samme du kjenner og❤️

Helt normalt:)Hadde mye av det i første svangerskap, ikke opplevd like ille denne gangen. Men plutselig kan det snu. Har derimot vært mere plaget med ligamentsmerter denne gang, skal lite til før det hugger til ved nesten all type bevegelse. Værst er det når blæra er full:bored:

Back
Topp