Mye spark langt ned i magen, ubehagelig!

Sykepleiermamma

Ny på forumet
Har i dag hatt mye kynnere og en del vondt i korsryggen, i tillegg virker det som knøttet ligger sykt langt ned i magen, for alle sparkene er "der nede", og kjenner innimellom ut som om han er på vei ut (hehe, rar følelse). Blir faktisk både litt kvalm og uvel av "formen" og sparkene, ikke vert stille et minutt i kveld der nede..

Noen andre som har det sånn? er 24 uker på vei..

Ja, har det på samme måte. Vet ikke om jeg har kynnere, men i det siste har magen vært stram og har hatt litt murringer. Blir uvel av å bøye meg eller når jeg ligger på ryggen.

Har i dag hatt mye kynnere og en del vondt i korsryggen, i tillegg virker det som knøttet ligger sykt langt ned i magen, for alle sparkene er "der nede", og kjenner innimellom ut som om han er på vei ut (hehe, rar følelse). Blir faktisk både litt kvalm og uvel av "formen" og sparkene, ikke vert stille et minutt i kveld der nede..

Noen andre som har det sånn? er 24 uker på vei..
Jeg også har kjent på dette! At det av og til føles som hun ligger å sparker nedover. Da kommer det en rar følelse på "der nede" og jeg må på do hele tiden. Press i korsryggen varierer. Jeg tror dette kan ha noe med hvordan hun ligger der og da. Det føles ut som hun tumler litt rundt der inni.

Han sparker veldig mye nedover her også for tiden. Ikke noe behagelig :shifty: Synes godt han kan snu seg litt snart, vil heller kjenne sånne hyggelige magespark!

Han her sparker mye nedover også, spesielt om jeg ligger på siden, veldig kjekt at jeg ikke kan ligge på rygg, for da får jeg ikke puste skikkelig, så her er det vanskelig å reise seg om morgenen fordi det er så ømt etter at han har sparket I vei om natten...

Frøkna sparker overalt og turner rundt inni der.. kan kjenne det opp mot ribbena et tidspunkt, og så langt nede i magen et annet.. Veldig herlig når hun sparker nedover og man føler nesten man skal tisse på seg på butikken..

Frøkna sparker overalt og turner rundt inni der.. kan kjenne det opp mot ribbena et tidspunkt, og så langt nede i magen et annet.. Veldig herlig når hun sparker nedover og man føler nesten man skal tisse på seg på butikken..
Haha, kjenner til den med å kjenne at man nesten tisser på seg. hender jeg stopper helt opp og tenker "shit, nå må jeg tisse", også tar det ett sekund så "nei, jeg måtte vist ikke tisse" :) jaja, det er godt å kjenne liv, men hadde glemt hvor ubehagelig det var med disse "fiklingene" og sparkene nedentil :P

Her om dagen sparket frøkna mot lysken min på h.side når vi var å handlet mat. Gubben ville komme seg fort hjem, så han skynta seg til kassa.. Jeg måtte bare rope på han og be han stoppe. For det var ubehagelig å gå med disse kraftige sparkene i lyskepartiet, følte som om jeg ikke kunne gå....

Min har også funnet ut at den liker å ligge i seteleie mesteparten av tiden, jeg likte det mye bedre mens den turnet mer rundt. :P Liker mye bedre de skikkelige sparkene oppe i magen, heller enn disse langt nede. Ikke at det er så veldig ille, men av og til når den sparker innover langt nede, så får jeg også en slags uvel-følelse.

Jeg har noen ganger følelse av at frøkna sparker mot endetarmen/tarmen. Det er ubehagelig, litt sånn vibrering i tarmen/endetarmen.

Her er det fremdeles litt overalt, men mer opp mot navelen den siste uka, men er kjent med problemstillingen!

Back
Topp