Mye som skjer...

Olive76

Forumet er livet
Nå er det bare 5 dager til jeg gifter meg. Det er deilig. Har tatt al planlegging lidt om gangen. Så uten noe særlig stress er alt ved å være på plass. Og det er fint. For det er travlt på jobben. Mange har ferie. Og selv har jeg mye å gjøre. Men fra mandag har jeg ferie. Alt blir bra nu!

så spennende. Lykke til kjære deg!

Så spennende!! Blir helt sikkert en fantastisk dag!

Ååhh, masse lykke til Olive76! Blir nok en fantastisk dag ja.. Håper dere får en fin dag og fint vær..!
*gledermegtiljegskalgiftemegendag*

Planlegging som gjenstår: Hente brudgommen ved flyet. Kjøpe drikkevarer. betale for blomster. Finne ut av om været er godt nok til fotograf ute, eller om vi må inn.
Så det er jo minimalt. Synes jeg har vært flink til å ordne uten å slite meg ut![:D]

Åh så spennende da![:D] Høres ut som om du har alt under kontroll, så da gjenstår det jo bare å nyte den store dagen![:D]

Gratulere. Moro at du skal gifte deg  Jeg blir rett misunnelig. Det er nesten så jeg vil gifte meg på nytt for jeg hadde en fantastisk bryllupsdag selv i fjor, men jeg vil ikke bytte ut mannen min for alt i verden så det for bli med det ene bryllupet [:D]

Lykke til

Er også veldig fornøyd med at formen er fin. Skal bare ha lidt kaffe-drikking etter selve vigslen. Så for mig at jeg nok ikke ville ha krefter til den store fest så langt i svangerskapet. Og må innrømme: Jeg blir ganske trøtt ut på dagen. men ingen særlige plager ellers. Det er topp å være gravid!

Å så spennende. Lykke til.

Jeg også vil gifte meg snart.

Back
Topp