mye som skjer!!

x1xtonje07

Forumet er livet
ja her har det skjedd endel siden sist jeg var inne!! Ser ut som alle har det bra heldigvis [:)] høres jo kjekt ut med hemmelig venn med gaver igjen[:)] jeg får heller være med om vi skal arrangere noe sånt noe igjen senere jeg [;)] håper alle har det bra og nyter tiden med sine små [:)] her går alt bra - filip har blitt veldig stor synes jeg, og er mye mer aktiv enn det han har vært før. han har jo tilbragt de første tre månedene av livet sitt liggende enten på gulvet eller sengen, så det er gøy å endelig få litt respons fra han[:)] spesielt nå når Emily er så mye hos pappan sin, er det enda bedre at han har blitt mer sosial[:)]
Nå nyter jeg egentlig bare fridager, og venter spent på resultater fra eksamene jeg har tatt... det skal komme en karakter i dag, men det har ikke kommet enda, så jeg er ganske nervøs nå [8|]
jeg kommer ihvertfall innom her før jeg drar til Oslo, for å høre om noen flere er med!! Vi kan jo også snakkes på facebook, for dere som er der, for da forsvinner jo ikke meldingene - her blir det jo lagt inn så mange innlegg for tiden, at jeg ikke får gått gjennom alle[:)] hehe...

savner dere alle!!
stooor klem fra meg [:D]

så korselig å høre fra deg:) ønsker deg alt godt...kansje jeg skal prøve å ta turen til oslo når alle skal møtes jeg også[:D] er jo bare 2 timer kjøring

ja det hadde vært kjempekoselig!! [:D][:D]

ja da blir nok jo litt stress... vi får ta det igjen [;)]

Back
Topp