Mye som er mulig ja.

LilleLisska

Forumet er livet
Ei vennine av mamma fikk baby på lørdag. [:)]
Hun visste ikke noe om at hun var gravid engang[8D]
Fikk en overraskelse der ja. Har gått i sine egne klær i hele svangerskapet. Og heller ikke vært kvalm. Vet ikke om hun har hatt mensen eller noe. Men rart er det! [8D]
Ho dro til legevakta me sterke magesmerter, og plutselig hadde hun en sønn!

ORIGINAL: •Skjønningene•

rart me det der[>:][:D]

Japp. Merkeli. Skulle kjøpe vogna fra ho, men må nok finne en annen! [8D][:D]

Oj!! Litt tøft da[:D]

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

Oj!! Litt tøft da[:D]

Jupp! En fin overraskelse da! [:D]

jøss.. det må være ganske sprøtt![:D]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Ja! Vet ikke helt hva jeg ville gjort! [8D]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

*dytt*

oiii... det var sprøtt da.... jeg kan ikke sjønne det går jeg.. kjenner jo gansge mye liv i magen.. kanskje en rolig baby da... helt merkelig det går ann[:D]

Jeg kan bare ikke fatte det der jeg! Hadde selv en rolig baby og kjente ikke mye liv - tror ikke jeg kunne skjønt at jeg var gravid kun på livet i magen. Men at man ikke får NOEN syptomer og at ikke magen blir gravidemage? Jeg er ganske stor selv, men det var ingen tvil om at jeg var gravid... Det der facinerer meg!

Har så vanskelig for å tro på sånt, trur heller at di bare ignorerer det rett å slett! Det går bare ikke..

ORIGINAL: •Skjønningene•

rart me det der[>:][:D]

MOrsomt ![:D] kunne tenkt med det noen ganger, hehe..

hvor bærer de ungen da, visst de ikke får mage ?! i ryggen?![8D]

åy sann....
gikk alt bra da?

hehe,synst det dær er såååååå rart[:-][:-]
kunne aldrig skjedd her,men de stoooooore bollemagene jeg får[&:]
hadde det bare vert så grett lixom[:D]

Jeg tror ikke noe på det jeg da.. Hvor str sjans er det for at mensen kommer regelmessig, magen vokser ikke, man kjenner ikke liv eller får noen som helst symptomer [8|] Har aldri  hørt om en gravid som ikke har merket noe som helst selv om hun viste hun var gravid... Litt for spesielt syns jeg, de fornekter det bare tror jeg, eller tør ikke å fortelle det og holder det hemmelig[;)]

ORIGINAL: snikende ullteppe

sjønne ikkje korsen d e muli æ

Så merkelig da.
Skjønne ikke korsen det går ant.[8|]
Men gratulere til ho. [:)]

Hadde det skedd meg, tror jeg faktisk at jeg hadde følt meg snyrt[&:] ikke merket noen ting lissom..... Skjønner egentlig ikke at det er mulig, men har jo lest flere tilfeller så det må jo være noen som ikke oppdager det[8|][:)]

Grattis til veninna di forresten[:D]

Back
Topp