Mye smerter i magen?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg overtenker sikkert litt siden jeg var inne på observasjon hos føden igår pga svimmelheten .. Men jeg har så vondt i magen idag!!! Ikke type mensensmerter(tror jeg, har veldig sjeldent mensensmerter), mer som.... Type hold, i absolutt hele magen... Litt som Knip, men må ikke på do eller noe sånt. Det er vel nederst som man skal være obs på? Her er det absolutt hele, men det har vart i 3-4 timer nå og gir seg ikke, føles som støt og strøm og jeg ligger vrir meg rundt snart ... Kan det bare være livmor som strekker seg tro? Fler som opplever dette?

Jeg syntes kanskje du skal ta en telefon og høre hva de sier på føden jeg.

For selv om jeg har funnet ut at mine magesmerter ikke er noe å bry seg om, så kan dine magesmerter være noe helt annet. Håper det gir seg snart for det er ikke noe godt å ha vondt i magen.

Jeg overtenker sikkert litt siden jeg var inne på observasjon hos føden igår pga svimmelheten .. Men jeg har så vondt i magen idag!!! Ikke type mensensmerter(tror jeg, har veldig sjeldent mensensmerter), mer som.... Type hold, i absolutt hele magen... Litt som Knip, men må ikke på do eller noe sånt. Det er vel nederst som man skal være obs på? Her er det absolutt hele, men det har vart i 3-4 timer nå og gir seg ikke, føles som støt og strøm og jeg ligger vrir meg rundt snart ... Kan det bare være livmor som strekker seg tro? Fler som opplever dette?
Ring føden! Kan jo være rier? Ta tiden på de så vet du når JM spør. Jeg hadde vondt i hele magen ved premature rier... God bedring ❤️

Ring føden og hør om du ikke allerede har gjort det. Kan jo være sterke kynnere e.l, men kan jo være rier og? Håper alt er bra med deg nå♡

Hvordan går det med deg nå?
Jeg ville ringt føden uansett når det har vart så lenge og det er så vondt at du vrir deg. :)

Var vanskelig ta noe tid siden det var konstant smerter.. Holdt på i 5 timer også ga det seg en del, kviet meg for å ringe føden siden jeg var der igår :o fortsetter det i morgen eller utover så får jeg ta tlf men akk nå har det dempet seg, bare ille når jeg bøyer meg <3

Jeg sitter her med AKKURAT samme smertene du beskriver.. Det virker rett og slett som om det er luft som er problemet iallefall her :p ubehagelig, men blir litt bedre når jeg får "letta på trykket" :)

Jeg sitter her med AKKURAT samme smertene du beskriver.. Det virker rett og slett som om det er luft som er problemet iallefall her :p ubehagelig, men blir litt bedre når jeg får "letta på trykket" :)

Kunne kjennes litt ut som det ja :p skikkelig mageknip! Men her var det ikke luft, gikk sakte men sikkert over av seg selv etter mye ro :o men ikke farlig da isåfall virker det som :D håper det går over snart for deg også:)

Kunne kjennes litt ut som det ja :p skikkelig mageknip! Men her var det ikke luft, gikk sakte men sikkert over av seg selv etter mye ro :eek: men ikke farlig da isåfall virker det som :D håper det går over snart for deg også:)

Godt å høre det gikk over! :)
Er over her også nå, "sto på" en time, hehe. Var luft og forstoppelsessmerter her, fyyyy det er vondt, men når det endelig gir slipp er det som himmelen! Haha :D

Jeg hadde det slik for en uke siden. Jeg trodde at nå er det noe på gang,for jeg hadde sjikkelige vonde magesmerter.kjentes ut som "tak" og magekramper. Var innom føden,men de fant ikke ut at det var noe fødsel på gang. Kom fram til at det kunne være luft som gjorde det. Hadde det slik ett par dager. Og har kjent det litt nå senere også,bare ikke så ille som sist.

Back
Topp