Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blitt en ny morgen rutine her. Stå opp, gå på badet, hoste opp slim, prøve å døyve brekningene slik at jeg kanskje slipper å kaste opp![]()
Går helt fint duIkke negativt meint, men blir glad å høre at det ikke bare er meghaha
Noen flere her så sliter med mye slim i halsen?
Hoster opp slim og er så slimete og tett...
Noen ganger er det så gale at jeg brekker meg og noen ganger spyr...
Hadde ikke det slik forrige gang![]()
Sniker fra septemberRøyker du før svangerskapet og har sluttet? Jeg har hatt det sånn nå med alle mine 3. Tok det opp med legen med førstemanb og han sa at det var fordi slimhinner og noen sånne hår i halsen "normaliserte" seg og kom tilbake pga røykeslutt. Har hatt det sånn nå de tre gangene jeg har sluttet og røyke. Hostet og harket og "spydd" slimklumper :/
Nei, aldri røykt/snuset i mitt liv
Så er nok bare et irriterendes symptomslimhinnene forandrer jo seg uavhengig om man har røyka eller ikke når man går gravid
alt som skjer med kroppen alltså, fascinerende
![]()
Jeg går konstant rundt med Kleenex tilgjengelig...føler meg som en konstant klyse til tider!Helt vanlig å måtte snyte seg oftere når man er gravidVar sånn sist og er sånn nå. 1-4 ganger om dagen her for å holde nesen "ren".
Det med slim i halsen tror jeg kommer av det i nesen + at man gjerne kan begynne å snorke litt (mer) når man begynner å komme så langt i sangerskapet som vi er nå![]()
Ergo - gøgg i halsen om mårra'n som er tidvis ekkelt å få opp
Akkurat det sammeHar det på akkurat samme måten. Grådig plagsomt. Kaster ikke opp av kvalmen lengre, men nå er det hosting og slim..![]()