Mye slim

Blitz

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen flere her så sliter med mye slim i halsen?
Hoster opp slim og er så slimete og tett...
Noen ganger er det så gale at jeg brekker meg og noen ganger spyr...
Hadde ikke det slik forrige gang :p

Blitt en ny morgen rutine her. Stå opp, gå på badet, hoste opp slim, prøve å døyve brekningene slik at jeg kanskje slipper å kaste opp ;)

Blitt en ny morgen rutine her. Stå opp, gå på badet, hoste opp slim, prøve å døyve brekningene slik at jeg kanskje slipper å kaste opp ;)

Ikke negativt meint, men blir glad å høre at det ikke bare er meg :) haha

Ikke negativt meint, men blir glad å høre at det ikke bare er meg :) haha
Går helt fint du ;) sier stort sett eg og når noen har noe jeg har av plager. Hehe

Noen flere her så sliter med mye slim i halsen?
Hoster opp slim og er så slimete og tett...
Noen ganger er det så gale at jeg brekker meg og noen ganger spyr...
Hadde ikke det slik forrige gang :p

Sniker fra september ;) Røyker du før svangerskapet og har sluttet? Jeg har hatt det sånn nå med alle mine 3. Tok det opp med legen med førstemanb og han sa at det var fordi slimhinner og noen sånne hår i halsen "normaliserte" seg og kom tilbake pga røykeslutt. Har hatt det sånn nå de tre gangene jeg har sluttet og røyke. Hostet og harket og "spydd" slimklumper :/

Sniker fra september ;) Røyker du før svangerskapet og har sluttet? Jeg har hatt det sånn nå med alle mine 3. Tok det opp med legen med førstemanb og han sa at det var fordi slimhinner og noen sånne hår i halsen "normaliserte" seg og kom tilbake pga røykeslutt. Har hatt det sånn nå de tre gangene jeg har sluttet og røyke. Hostet og harket og "spydd" slimklumper :/

Nei, aldri røykt/snuset i mitt liv :)
Så er nok bare et irriterendes symptom ;) slimhinnene forandrer jo seg uavhengig om man har røyka eller ikke når man går gravid :p alt som skjer med kroppen alltså, fascinerende :)

Nei, aldri røykt/snuset i mitt liv :)
Så er nok bare et irriterendes symptom ;) slimhinnene forandrer jo seg uavhengig om man har røyka eller ikke når man går gravid :p alt som skjer med kroppen alltså, fascinerende :)

Ja helt klart :) Og fasinerende hvor forskjellige alle er :D

Helt vanlig å måtte snyte seg oftere når man er gravid :p Var sånn sist og er sånn nå. 1-4 ganger om dagen her for å holde nesen "ren".

Det med slim i halsen tror jeg kommer av det i nesen + at man gjerne kan begynne å snorke litt (mer) når man begynner å komme så langt i sangerskapet som vi er nå :D

Ergo - gøgg i halsen om mårra'n som er tidvis ekkelt å få opp

Helt vanlig å måtte snyte seg oftere når man er gravid :p Var sånn sist og er sånn nå. 1-4 ganger om dagen her for å holde nesen "ren".

Det med slim i halsen tror jeg kommer av det i nesen + at man gjerne kan begynne å snorke litt (mer) når man begynner å komme så langt i sangerskapet som vi er nå :D

Ergo - gøgg i halsen om mårra'n som er tidvis ekkelt å få opp
Jeg går konstant rundt med Kleenex tilgjengelig...føler meg som en konstant klyse til tider! :p

Back
Topp