Mye selgere etc hos dere?

Jehovas vitner en gang innimellom, veldig sjeldent selgere heldigvis.

Svært lite, da vi bor i blokk og ikke har lov å slippe inn hvem som helst :)
Har bare lov å slippe inn folk som skal til oss. Ellers må vi gå rundt i blokka sammen med den som slippes inn, noe ingen orker.
Noen av den eldre garden slipper inn ungdommer som samler inn til diverse fotballag, men er som sagt ikke lov.

Veldig sjelden heldigvis. Vi bor i blokk, men siden folk sjelden åpner ytterdøra for selgere så kommer de seg ikke inn :p

Ikke så ofte, kun når barna i nabolaget skal selge lodd for idretten de går for. Men de står som haier utfor matbutikkene i nærområdet og slipper deg nesten ikke løs igjen. Har hatt Jehovas vitne på døren ett par ganger også. Ene gangen var vi ikke hjemme og de la en lapp i postkassen med info hvordan vi kunne kontakte dem hvis vi ønsker å ta en prat med dem ang døden

Hadde nettopp en fra Adams matkasse, hadde akkurat kommet meg inn døra (den var fortsatt åpen) med to små, hvorav den ene i bæresele og skulle til å kle av eldste ytterklærne. Istedenfor å beklage seg og si at han så at vi var opptatt prøvde han å prakke på oss matkasse... Han var forsåvidt hyggelig, men valgte heeelt feil tidspunkt :-P

Fiskebilen kommer stadig innom.
Og så er det en del unger som selger dopapir og sånn. Hender jeg kjøper dopapir :p
Og dessverre også en del tiggere. Det er jeg ikke så vant til kjenner jeg og syns igrunnen det er ubehagelig. Blir litt bekymra om de egentlig er ute etter noe mer..

Heldigvis sjelden her. :) Er noen unger som selger lodd i ny og ne, men det støtter jeg. Synes det er bra at lokale idrettslag, korps og lignende kan fortsette å eksistere.

Heldigvis bor vi en bit unna folk. Det er mye hus akkurat her, men vi en bit fra sentrum, så vi slipper som regel salg. Kan kom en gutt eller jente på søndagene å selge VG :)

Aldri folk på døra her, noen loddselgere fra idrettslaget og bøssebærere bare, 3-4 ganger i året kanskje. Jehovas vitner har visst blitt kjeppjaget av naboen en gang så ikke engang de tør komme hit.

Hadde nettopp en fra Adams matkasse, hadde akkurat kommet meg inn døra (den var fortsatt åpen) med to små, hvorav den ene i bæresele og skulle til å kle av eldste ytterklærne. Istedenfor å beklage seg og si at han så at vi var opptatt prøvde han å prakke på oss matkasse... Han var forsåvidt hyggelig, men valgte heeelt feil tidspunkt :-P
Ja, noen ganger forstår de bare ikke :o Fikk en fra sector alarm midt i leggingen til jentungen (var alene hjemme i tillegg) og jeg sa at jeg var midt i legging men neida, han fortsatte... Følte ikke at jeg kunne smelle døra i tryne på han heller :(

En og annen fra strømselskap og canal digital.. Ja, og en fra matkasseopplegg.. Totalt fire på ett år. Syns ikke det er ille i grunn, verre når de kommer fra samme firma om og om igjen:p

Bor så langt fra folk at selgere ikke gidder å ta turen :-) Veldig kjekt, for skal man ha noe så kan man jo faktisk få tak i det selv. Hadde ikke likt at døren ble nedrent av fremmede folk.

Adams matkasse og sector alarm er her med jevne mellomrom

Her er det så og si aldri noen, men tror det er fordi veien opp til huset kan være litt vanskelig å finne, kanskje like greit :p

Back
Topp