Mye selgere etc hos dere?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Her er det så mye.. Blir nesten litt gal. Ca 1 gang pr dag.
I går var det noen som solgte fisk.
Lørdag var det Adam's matkasse.
Nå var det Røde Kors
Forrige uke var det speider and so it goes..

Er student, så jeg har ikke råd til å gi til alle heller...

Hvordan er det hos dere?

Kun jehovas vitne som kommer på døra her en gang i blant.

Fjordkraftselgere kommer en gang i halvåret. Irriterer meg skikkelig for de ringer på og banker på døren hardt mens ungene sover. Dessuten har jeg Fjordkraft. Det at selgerne kommer på døren er en grunn til at jeg vurderer å si opp hos dem.

Ingen

Fint lite.... Ikke TV-aksjonen en gang...
Men folk finner ikke fram til døra vår med veibeskrivelse en gang!
Mistenker at naboen (horisontaldelt tomannsbolig) får alle innom, for man kan se døra deres fra hovedveien :P

Veldig mye utenlandske folk på dørene her, med lapper hvor det står de er døve, blinde, trenger operasjoner osv, så er Jehovas vitner her 6-12 ganger i året. Og en og annen fra sånne som Viasat og Canal digital

Nei, heldigvis ikke. Ser mye selgere og jehovas vitner rundt her, men de ser ikke døra vår og går til naboen

Veldig sjelden.
Kanskje 1-2 i året.

Favoritten min er mannen fra Viasat som absolutt skulle selge meg abonnement for noen år sida.
Han var så påståelig å meinte at uansett ka eg hadde fra før, så kunne han tilby billigere og bedre.
Sjølv etter eg sa at eg hadde forhandlerabonnement hos Canal Digital og dermed ikkje betalte noe som helst, meinte han at Viasat var billigere. ;-)

Har hatt Jehovas vitne en gang da jeg var på vei til bilen (de så jeg hadde det travelt, men måtte likevel prate).
Adams matkasse har vært på besøk, en støvsugerselger har kommet innom og en god del andre hvor det var mannen som åpnet døra.
Syntes det er så utrolig slitsomt, men syntes også synd på disse menneskene som jobber med dette. De kan jo ikke ha en trivlig hverdag når de må trenge seg litt på for å prøve å få til et salg.

Back
Topp