Noen som har opplevd at slimproppen kommer i biter over flere ganger og at murringene bare blir oftere og sterkere? Altså fødte dere i nær tid når dere opplevde dette?
Siste par ukene har kynnerne kommet hyppigere, og etter deler av slimproppen har kommet blir det bare mer og mer murringer.
Jeg er enda bare 35+4.
født i uke 36 før, men da startet det med spontan vannavgang og hele slimproppen kom da, så blir jo så usikker på om dette også er tegn på at jeg føder kanskje for tidlig denne gangen også

Siste par ukene har kynnerne kommet hyppigere, og etter deler av slimproppen har kommet blir det bare mer og mer murringer.
Jeg er enda bare 35+4.
født i uke 36 før, men da startet det med spontan vannavgang og hele slimproppen kom da, så blir jo så usikker på om dette også er tegn på at jeg føder kanskje for tidlig denne gangen også

Har noen skikkelige tak innimellom som jeg må puste meg igjennom og ganske hyppige kynnere/sammentrekninger i mellom men ingenting som egentlig gjør noe som helst og de er ikke regelmessige. Får bare ligge her og plages da