Mye murringer/kynnere etter slimpropp går

Mamma2021

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Noen som har opplevd at slimproppen kommer i biter over flere ganger og at murringene bare blir oftere og sterkere? Altså fødte dere i nær tid når dere opplevde dette?
Siste par ukene har kynnerne kommet hyppigere, og etter deler av slimproppen har kommet blir det bare mer og mer murringer.
Jeg er enda bare 35+4.
født i uke 36 før, men da startet det med spontan vannavgang og hele slimproppen kom da, så blir jo så usikker på om dette også er tegn på at jeg føder kanskje for tidlig denne gangen også:wideyed::sorry:

Slimproppen min gikk for noen timer siden og nå har murringer begynt bak i korsryggen. Er 36+1 i dag. Sist gikk slimproppen dagen før spontan vannavgang uke 38+4. spennende tider.

Ikke lett å si. Med nummer 1 gikk vannet bare plutselig før slimproppen kom etterpå i uke 39 og noe. Med nummer 2 gikk deler av slimproppen med blødning ca 1-2 uker før vannet gikk rundt termin og da kom også riene. Tror hvis du har hatt tidlig vannavgang før så er det større risiko for at det kan skje igjen da. Håper for min del at ingenting uventet skjer før planlagt KS i uke 38+1!

Fikk sjekket åpning og modning på føden I går kveld. Hatt skikkelig med menssmerter i natt samt en del tak. Slimproppen gikk i 3 deler fra morgenen av. Mye menssmerter og tak men har ikke skjedd noe mer :) Har hatt maserier i flere uker da så det er ikke noe nytt, men litt annerledes nå :)

Med min første startet fødsel ved at hele slimproppen kom og vannet gikk 2 timer etter. Født 35+6. Med min nr 2 så gikk deler av slimproppen 38+5, ble strippet noen timer senere. Slimproppen kom i flere deler både dagen etter og natt til 39+0. Men på siste del var det blodtilblandet. Gutten ble født på dagen 39+0, og de måtte manuelt ta vannet ved 10cm :)

Slimproppen min gikk for noen timer siden og nå har murringer begynt bak i korsryggen. Er 36+1 i dag. Sist gikk slimproppen dagen før spontan vannavgang uke 38+4. spennende tider.
Hvordan har det gått i dag med murringene ?

Fikk sjekket åpning og modning på føden I går kveld. Hatt skikkelig med menssmerter i natt samt en del tak. Slimproppen gikk i 3 deler fra morgenen av. Mye menssmerter og tak men har ikke skjedd noe mer :) Har hatt maserier i flere uker da så det er ikke noe nytt, men litt annerledes nå :)
Har det tatt seg opp? Hos meg roet det seg igjen. Slik de andre gangene murringene har satt i gang

Har det tatt seg opp? Hos meg roet det seg igjen. Slik de andre gangene murringene har satt i gang
Nei bare tull og vås herifra som vanlig :bag: Har noen skikkelige tak innimellom som jeg må puste meg igjennom og ganske hyppige kynnere/sammentrekninger i mellom men ingenting som egentlig gjør noe som helst og de er ikke regelmessige. Får bare ligge her og plages da :hilarious::dead:

Back
Topp