Mye mer urolig

Katitzi

Gift med forumet
Marsboerne2017
Novemberbarna 19
Forrige svangerskap fikk jeg positiv test, ble glad og roet meg ganske mye med at jeg var gravid.

Denne gangen er det helt annerledes...

Fikk svak positiv test onsdag forrige uke, positiv digital som viste 1-2 torsdag forrige uke, var hos legen på mandag, fikk tatt blodprøve for å bekrefte, den kom tilbake med verdi på 29... Dette var lavere enn både jeg og legen hadde regnet med, men det ble også tatt ny prøve i går. Denne får jeg ikke svar på før over helga...

I dag fikk jeg noen tester i posten, samme som jeg fikk svak positiv på forrige uke... Og den er ikke blitt spesielt mye sterkere akkurat. Merker at jeg er veldig mye reddere for å miste denne gangen, hvis det i det hele tatt faktisk er noe der :/
Tok en ny digital for et par dager siden, og den viste fortsatt 1-2 uker, men den brukte fryktelig lang tid på å bestemme seg for hvilken uke den skulle vise, "gravid" kom opp med en gang.

Så jeg har en klump i magen, jeg er urolig, jeg er litt trist, og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg... Det er liksom bare fredag, og jeg får tidligst svar på blodprøven på mandag, kanskje jeg må vente til tirsdag tilogmed.

Ifølge menssyklus så er jeg 5+0 i dag, så uansett er det fortsatt veldig tidlig...

Men er det noen som har erfaring med lavt hcg? Og svake tester over lengre tid...
 
Sist jeg hadde svake tester, så endte det desverre med kjemisk :( testen slo ut 1-2 uker. Men en uke etterpå kom blødning. HCG har jeg desverre ingen erfaring med. Men, det kan jo ende bra likevel. Så lenge du ikke blør. Noen produserer HCG senere enn andre, eller at du er kortere på vei enn du først tenker :) Lykke til :Heartpink
 
Ikke noe tegn til blødning så langt... Håper jo bare at det går bra, får jo kanskje svar på mandag, hvis det er bra stigning, så satser jeg på at den første digitale slo ut for tidlig rett og slett :p
 
har dessvärre ingen god erfarenhet med svake tester over tid, men krysser fingrene for att du bara er tidligere än anntatt och det blir positiva besked over helgen! ikke alltid disse helgerne er lika uppskattade! klem!
 
Ikke noe tegn til blødning så langt... Håper jo bare at det går bra, får jo kanskje svar på mandag, hvis det er bra stigning, så satser jeg på at den første digitale slo ut for tidlig rett og slett :p

Jeg heier på deg, og mageboeren. <3
 
Krysser fingrene for deg og spiren :signs003

Da jeg gikk gravid med guttungen min som nå er 4 år, hadde jeg flere negative urinprøver. Hcg ble funnet kun i blodprøve første ukene. Legen min forklarte det med at nyrene mine effektivt fjernet hcg fra urinen. Urinprøven ble ikke positiv før hcg nivået ble så høyt at nyrene ikke klarte å fjerne alt fra urinen...

Håper du klarer å senke skuldrene frem til du får svar på blodprøven. Nå er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente...
 
Krysser fingrene for deg. Er selv 4+3 idag å dekk 2-3 på clearblue igår. Men alle produserer hcg forskjellig! Er selv også veldig nervøs, fordi forje mnd endte det i kjemisk. Men fekk dog ikke så sterke tester da, pluss nå har jeg mange symptom, det hadde jeg heller ikke sist
 
Æsj brunt blod på papiret idag, prøver å ikke tenke for mye rundt det.
 
Æsj brunt blod på papiret idag, prøver å ikke tenke for mye rundt det.
Brunt trenger ikke bety SA da. Forrige svangerskap hadde jeg en ganske stor blødning i uke 7 (6+noe) og de fant ikke ut hvorfor, men mini er en frisk fin gutt
 
Krysser fingrene for deg. Er selv 4+3 idag å dekk 2-3 på clearblue igår. Men alle produserer hcg forskjellig! Er selv også veldig nervøs, fordi forje mnd endte det i kjemisk. Men fekk dog ikke så sterke tester da, pluss nå har jeg mange symptom, det hadde jeg heller ikke sist
I forrige svangerskap fikk jeg målt når jeg var litt lengre på vei, pga blødning, da var det med ei ukes mellomrom, og verdien hadde ikke dobla seg på en hel uke, så jeg vet at jeg produserer sakte
 
Brunt trenger ikke bety SA da. Forrige svangerskap hadde jeg en ganske stor blødning i uke 7 (6+noe) og de fant ikke ut hvorfor, men mini er en frisk fin gutt

Hadde litt blødning med nr2 også, fikk tidlig UL grunnet det. Ved SA ville jeg trolig blødd mer og hadd smerter (har ikke smerter, vanlig murring) tanker går på MA.. men trenger ikke være noe heller.. *krysse*
 
Hadde litt blødning med nr2 også, fikk tidlig UL grunnet det. Ved SA ville jeg trolig blødd mer og hadd smerter (har ikke smerter, vanlig murring) tanker går på MA.. men trenger ikke være noe heller.. *krysse*
Krysser fingrene for at spirene vokser og klorer seg fast :Heartred
 
Da har jeg fått svar på andre blodprøven... Hcg på 43, så det hadde steget med bare 14 på 3 dager.
 
Hadde nok grunn til å være urolig... Begynt å blø og har vondt i tillegg...
 
[emoji22] klem til deg [emoji173]️
 
Back
Topp