Mye menssmerter hver dag, andre??

Masemamma 2009/2011

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarskatter 2015
VIP
Ja, har hatt det i et par uker og blir bare kraftigere. Er også dårlig i magen med mye luft og diare innimellom.
Er dette vanlig?
Var på tidlig ul 7+1 og alt så greit ut, har litt lyst til å ringe å høre om jeg kan få en til pga så mye smerter. Er det mulig eller må jeg gjennom legen igjen? Det var på Bærum sykehus

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skjønte ikke helt den testen, hvorfor er det blangt i midten på negativ? Teststrimmelen din ser negativ ut hvis man kun ser på høyre og venstre side (men jeg skjønner som sagt ikke helt hvordan dn skal leses). Uvi kan vel være vanskelig å oppdage under graviditet, så hvis du tror du har det kan det være greit å sjekke hos legen :)

Menssmerter(ikke for vonde) og luft er veldig normalt under graviditet :)

Ta en tur til legen og test deg der. Ser ut til at du har UVI ja :( kan også være grunnen til smertene.

Har slitt med murringer siden onsdag :P men jeg tror livmoren er på vei opp. Kjennes slik ut :(

❤️Termin 17.jan.15❤️

Det trenger ikke å være UVI, det kan være voksesmerter. Livmoren strekker seg og noen er mer ømfintlige enn andre :) At du har magetrøbbel er også ett symptom på graviditet da kroppen produserer helt andre hormoner!

Men er du bekymret så tar du deg en tur til legen. Heller en gang for mye enn en gang for lite :) Lykke til :)

Det var kraftig uvi/nyrebekkenbetennelse , regnet med det. Får antibiotika nå og håper på å bli fort bra!

Jeg skjønte ikke helt den testen, hvorfor er det blangt i midten på negativ? Teststrimmelen din ser negativ ut hvis man kun ser på høyre og venstre side (men jeg skjønner som sagt ikke helt hvordan dn skal leses). Uvi kan vel være vanskelig å oppdage under graviditet, så hvis du tror du har det kan det være greit å sjekke hos legen :)

Den skal være blank i midten når det ikke er utslag på nitritt, min var mørk rosa etter jeg dyppet den i urin..altså kraftig utslag. Man har alltid uvi hvis den slår ut på nitritt og også ofte hvis den slår ut på leucocytter tror jeg. Protein er ikke så uvanlig.

Det trenger ikke å være UVI, det kan være voksesmerter. Livmoren strekker seg og noen er mer ømfintlige enn andre :) At du har magetrøbbel er også ett symptom på graviditet da kroppen produserer helt andre hormoner!

Men er du bekymret så tar du deg en tur til legen. Heller en gang for mye enn en gang for lite :) Lykke til :)

Kan love deg at dette ikke er voksesmerter...hehe;) men vet godt at det er vanlig med vondt i magen, det er mitt 3dje svangerskap. Dog er dette type vondt som de tøffeste mensensmertene man kan få, samt diare og mageknip så jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Trodde jeg hadde SA igår selv om jeg ikke hadde blødninger, hadde så vondt:(
Er litt bekymret for baby da, er ikke bra med uvi/nyrebekkenbetennelse i graviditet og jeg har gått med det lenge nå:(

Den skal være blank i midten når det ikke er utslag på nitritt, min var mørk rosa etter jeg dyppet den i urin..altså kraftig utslag. Man har alltid uvi hvis den slår ut på nitritt og også ofte hvis den slår ut på leucocytter tror jeg. Protein er ikke så uvanlig.

Ok, da er jeg enig i at det ser ut som uvi! Kom deg til legen! :)

Takk:)

Tips til deg: du må drikke 1-2 glass tranebærjus om dagen. Du blir fortere frisk m det enn antibiotika.
Jg sleit m UVI i 5 år og etter mye sykehus besøk fikk jeg beskjed om at det var kronisk. Inntil 4 år siden der en lege i Trondheim ba meg om å drikke 1-2 glass tranebærjus om dagen i minimum 10 dager. Dagen idag har jeg vært UVI fri i 4 år. Nå som jeg er gravid og veldig utsatt drikker jeg 1 glass om dagen med tranebærjus og har ingen plage med urinveien. Masse lykke til :)

❤️01.01.15❤️

Takk, skal huske tranebærjuice, drakk det før når jeg sleit med uvi..men har glemt hele greia

Back
Topp