Mye mageaktivitet

Jeg har i lang tid nesten bare kjent det på høyre side, så det tror jeg nok kan stemme :) Nå kjenner jeg det litt overalt, men det har begynt først de siste dagene.

Åh, det er så mye spennende som skjer fortida:)

Åh, det er så mye spennende som skjer fortida:)
Ja, nå er det jo virkelig gøy å gå gravid ❤ Herlig å kjenne på graviditeten på andre måter enn eventuell kvalme og trøtthet liksom... :P

Flere som har den lille liggende langt nede i bekkenet? Helt nede ved trusekanten ligger hun. Ikke rart jeg fortsatt går mye og ofte på do.... :)

Har begynt å kjenne på dytt frå den lille. Det er daglig no, men ikkje so veldig masse.

Tror kanskje jeg har kjent henne nå. Litt usikker. Men har kjentes ut som om noe har kilt meg fra innsiden, hihi. Stort sett har jeg mye luft og mye rart som skjer i magen, men når det er rolig og jeg sitter/ligger rolig, så tror jeg kanskje muligens jeg kjenner henne❤️ hihi

Nå kjenner jeg lillebror mer og mer for hver dag som går. Det er en magisk følelse ! :love017

Jeg har vært bekymra for lille i magen.. Tror jeg har kjent spark oftere og sterkere de andre svangerskapene, og denne gang kjenner jeg jo spark av og til men ikke så mye som jeg vil.. Og om jeg dytter litt i magen er det liksom ikke noe respons.
Men da jeg hadde lagt meg idag var set masse aktivitet, og jeg så tydelig sparkene på magen! Så da fikk jeg filma magen som hoppa litt med mobilen:happy: Så gøy det var!:Heartred
Skal på ul på torsdag, så håper vi får se en frisk og fin liten gutt eller jente !:Heartpink

20+4, og her er det mye aktivitet! Lille ligger langt nede her også, så det blir mye do-besøk på meg :P

Back
Topp