mye luft

Uff ja[:'(]

eh ja... har aldri vært med på lignende.. Til og med kjæresten reagerer. Klarer for fader ikke holde det inne heller..

*sniker fra januar11*

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT normalt... [;)]

pga at tarm systemet går saktere no enn før du ble gravid...

Sambo holder på å flire seg i hjel noen ganger[:D], klarer ikke heller å holde det inne, verken den ene eller den andre veien [:-]

Jeg også, og i tillegg sliter jeg med luftsmerter. Særlig på kveldstid og om natten. Det er vooooondt!!! [:o]

ORIGINAL: Ønsker en liten

Jeg også, og i tillegg sliter jeg med luftsmerter. Særlig på kveldstid og om natten. Det er vooooondt!!! [:o]

Helt sykt vondt ja, når jeg legger meg på kvelden, så kjennes det ut som om det er noe som sitter fast i brystet,
får det liksom ikke opp [:'(][:-]

Jeg er så oppblåst at det ser nesten ut som om jeg er rundt 5 mnd på vei.. :/ Skal jeg være sånn lenge blir det nok vanskelig å holde det skjult gitt.

ORIGINAL: Maros

Jeg er så oppblåst at det ser nesten ut som om jeg er rundt 5 mnd på vei.. :/ Skal jeg være sånn lenge blir det nok vanskelig å holde det skjult gitt.

Er heldigvis på kvelden jeg er mest oppblåst [:-]

me her vet familien det allerede, så ingen fare for det [:D]

Da er du heldig.. Jeg er veldig oppblåst på morgnen, ettermiddagen og kvelden.. Har bare noen timer hvor jeg er "vanlig"
Greit når dem veit det da.. :) Skal jeg fortsette sånn, blir det nok så vi forteller det også.. Men hadde håpa på at vi kunne holde det skjult ihvertfall til uke 12-13 helst til etter ul.. Men tiden får vise..

Kjenner meg igjen! Jeg siterte ei jente fra TVserien "Two and a half men" til gubben i går da jeg måtte slippe en liten en.. "I'm passing gas faster than a racing car.." Helt normalt heldigvis da, men litt vanskelig når vi prøver å lære guttungen at man bør gå ut eller på do og prompe, og jeg ikke klarer å holde igjen noen ganger...

Back
Topp