Mye kynnere

2Mammaer2barn

Flørter med forumet
Hvor mye kynnere er normalt daglig?

Og kan det ha noe å si på at fødsel kan nærme seg?
Samboer som er gravid, har hatt mye kynnere idag, ofte. Flere som har det slik ?
 
Jeg har nesten ingen som jeg merker, ikke sist heller. Men de forbereder jo kroppen på fødsel :)
 
Okay. For hun har hatt kynnere nå i nesten 2-3 timer med 5-10 mins mellomrom. Mens hun ligger helt i ro. Men går nok over nå snart. Ble jo litt nysgjerrig bare da☺️
 
Hatt en god del kynnere selv i dag og spesielt nå i kveld. Nesten konstant. Men merker at de dagene hvor jeg er ekstra sliten, så får jeg oftere og sterkere kynnere enn vanlig. Roer seg nok med litt hvile:)
 
Okay. For hun har hatt kynnere nå i nesten 2-3 timer med 5-10 mins mellomrom. Mens hun ligger helt i ro. Men går nok over nå snart. Ble jo litt nysgjerrig bare da☺️
Kynnere skal jo ikke være regelmessige.. hvordan kjennes de ut? Ble magen bare hard eller var det mer som menssmerter/ryggsmerter?
 
Kynnere skal jo ikke være regelmessige.. hvordan kjennes de ut? Ble magen bare hard eller var det mer som menssmerter/ryggsmerter?

Hmm. Ja de var ganske regelmessig i et par timer. Så gikk det over. Magen ble hard og hadde vel litt magevondt . Vondt og stikking nedover. Begynte som stramming/murring nede i bekkenet. Før det kom stramt.

Men gikk over rundt 12 tiden på natta. Men holdt på en god stund altså:/
 
Jeg har hatt masse kynnere hele svangerskapet. Ikke vonde, men ubehagelige. De pleier å komme ganske regelmessig på kveldstid, men gir seg alltid når jeg legger meg. Nå de siste dagene er det mye mer kraft i dem, men tenker at jeg kjenner godt hvis det går over til å bli rier. Hvis dere blir usikre eller smerten øker kan dere jo ta en tlf til føden:)
 
Kynnera kan modne ting og dei kan lure deg, så kan gå begge veier dessverre :rolleyes:

Er mykje plaga med kynnere sjølv, både regelmessige og veldig vonde, samme I forrige svangerskap. Her er eg sikker på at det er grunnen til at storebror kom 3 veker før, særlig sidan dei gikk over til rier på eit punkt men ga seg igjen ;) så er spent på når babyen no vil komme, for er mykje sterkare det her svangerskapet! :happy:
 
Kan jo være en form for maserier når det starter sånn nedi bekkenområdet? Ring føden neste gang så kanskje de kan svare bedre :)
 
Sist hadde jeg mye kynnere selv, men også før fødsel- våknet av kynnere kl 02:00 og vannet gikk kl ca 20:30. Trodde ikke den gang at kynnere kunne antyde fødsel så ble overasket gitt :joyful:
 
Hmm :p så det KAN tyde på tidligere fødsel hvis det er mye og veldig ubehagelig og ofte? :p blir spennende å se da fremover 37 uker på onsdag
 
Kan jo være en form for maserier når det starter sånn nedi bekkenområdet? Ring føden neste gang så kanskje de kan svare bedre :)


Lest overalt nå at kynnere skal ikke komme regelmessig.. så det er rart for de kom regelmessig i over 1-2 t med 5-10 min mellomrom.
Og igår har hun hatt mageknip og mensmurringer. Men tidlig syns e da hun er 37 uker på onsdag nå,
 
Lest overalt nå at kynnere skal ikke komme regelmessig.. så det er rart for de kom regelmessig i over 1-2 t med 5-10 min mellomrom.
Og igår har hun hatt mageknip og mensmurringer. Men tidlig syns e da hun er 37 uker på onsdag nå,
Da ville jeg tenkt maserier egentlig :)
 
Back
Topp