Mye kynnere?

ToKongler

Glad i forumet
Noen andre her som er mye plaget av kynnere? Jeg føler jeg har det kronisk for tiden, bare jeg går opp trappa, bøyer meg for mye, osv... Kan bli noen lange uker frem til juni hvis det skal holde på sånn helt til da? Nesten så jeg får lyst til at fødselen skal starte tidlig bare for å slippe :fart005

Noen andre her som er mye plaget av kynnere? Jeg føler jeg har det kronisk for tiden, bare jeg går opp trappa, bøyer meg for mye, osv... Kan bli noen lange uker frem til juni hvis det skal holde på sånn helt til da? Nesten så jeg får lyst til at fødselen skal starte tidlig bare for å slippe :fart005

Har det likt her. Etter en lang dag, og jeg slapper av og så kan det komme masse kynnere. Kan nesten ikke gå uten at jeg kjenner det.

Har det likt her. Etter en lang dag, og jeg slapper av og så kan det komme masse kynnere. Kan nesten ikke gå uten at jeg kjenner det.
Er det din første eller har du gått gravid før? For jeg er gravid med nr fire, og har lest et sted at det er vanlig at kynnerene blir mer og mer vanlig for hver graviditet, lurer litt på om det stemmer, har ivertfall hatt mye med nr tre, og masse med hun her...

Er det din første eller har du gått gravid før? For jeg er gravid med nr fire, og har lest et sted at det er vanlig at kynnerene blir mer og mer vanlig for hver graviditet, lurer litt på om det stemmer, har ivertfall hatt mye med nr tre, og masse med hun her...

Er min 3.graviditet, og jeg hadde masse med 2.mann og. Tror det er normalt at vi flergangs fødene får mer kynnere, med tanke på at kroppen har gått igjennom dette før. Både livmor og bekkenbunnen blir vel noe svekket.
Selvfølgelig vis ikke noe annet som eks risiko svangerskap etc, men har hatt normal svangerskap.

Hos meg har det blitt verre, og verre for vært svangerskap fra 1.-5. MEN jeg er nå 29+0 med ne 6 og synes faktisk så langt at det var verre med nr 4, og 5 MYE verre.
Lurer på når det slår til så mye som med de andre, for da begynte jeg jo tidlig med sterke... Er redd for å jingse noe med, og skrive dette merker jeg :p

Jeg har selvsagt mye kynnere, men dem er ikke så kraftige/hyppige som med de andre. Og kom liksom senere denne gang.

Jeg har massevis. Når jeg går noe sted, og også når jeg bare slapper av. Særlig på ettermiddag og kveld når jeg er sliten. Er slått ut av omgangssyke i dag, og har hatt masse kynnere hele dagen selv om jeg bare har ligget på sofaen.

Men det var vel enda værre i forrige graviditet, og de begynte enda tidligere enn denne gangen.

Hos meg har det blitt verre, og verre for vært svangerskap fra 1.-5. MEN jeg er nå 29+0 med ne 6 og synes faktisk så langt at det var verre med nr 4, og 5 MYE verre.
Lurer på når det slår til så mye som med de andre, for da begynte jeg jo tidlig med sterke... Er redd for å jingse noe med, og skrive dette merker jeg :p

Jeg har selvsagt mye kynnere, men dem er ikke så kraftige/hyppige som med de andre. Og kom liksom senere denne gang.

Akkurat det samme her! Hadde skikkelig hyppige kynnere med nummer fire og nummer fem, men så langt med nummer seks har det ikke vært særlig mye enda. 30+1 i dag, og har en og annen kynner bare.

Snakka med jordmor om dette sist kontroll. Ho sa at det var på grunn av at livmora hadde vært strekt ut før, så kynnere var med å forberede livmora på å gå tilbake igjen etter fødsel.. eller noe i den dur..
Tredjegangs og har så sykt vonde kynnere!!!

Mye kynnere her og. Merker det spesielt når jeg reiser meg opp, går, snur meg i senga, er på do eller i bevegelse. Ikke så ofte når jeg slapper av, men i helgen har det skjedd.

Masse kynnere hele tiden. Lite som skal til før det kommer, kommer også når jeg vare ligger helt rolig. Vonde er dem også, men de sier det er normalt så da er det vel det da [emoji28]

Har masse kynner og fødte sist i oktober 2008 og august 2007. Denne gangen har jeg hatt dem siden uke 16 og nå uke 28 i morgen hemmer de meg til mye.

Har hatt kynnere siden uke 15 og sterke kynnere siden rundt uke 24.. første baby. Har vært til kontroll av livmorhalsen i uke 26 og den var helt upåvirket så er ikke farlig. Bare sykt slitsomt til tider..

Har også mye kynnere, og er førstegangs gravid[emoji120] Blir fort ganske intenst og slitsomt i magen, kjennes ut som jeg tar store mengder sit-ups mens jeg går(og spesielt etterpå når det sitter i!!). Måtte inn på sjekk sist fredag pga sterke magesmerter og kynnere, føden mente det var UVI og kynnere(heldigvis ikke noe fødsel på G). Er noe med det å være igjennom dette for første gang altså, ikke greit å vita hva som er hva:b heheh

Har mykje kynnarar. Barn nr 4. Spesielt om eg er sleten og på kveld-/natterstid.

Jeg har hatt så mye mindre kynnere i påsken! Er sammen med mine foreldre, og jeg har fått sovet mer enn vanlig, slappet av mer enn vanlig og måttet bære mye mindre på lillegutt. Tydelig for min del at det hjelper veldig å roe ned tempoet.

Håper legen min er enig når jeg skal til ham på onsdag, og at jeg får en gradert sykemelding.

Back
Topp