Mye kvalme : jente

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Teorien til legen min sier mye kvalme / hyperemesis = jente.
Noen som kan støtte eller svekke denne teorien ?

Med første var jeg skikkelig kvalm !
Ut kom gutt :)

Er om mulig enda dårligere nå, og tipper gutt denne gangen også. Blir spennende å se :)

Jeg hadde ingenting sist gang og fikk gutt!
Vært ganske dårlig denne gang så tipper jente nå;)

Jeg har også hørt det....

Jeg var ganske kvalm og kasta opp mye med førstemann - det ble gutt.... Enda dårligere nå, så spent på om det blir jente???? Men hvis jeg tenker på de av venninnene mine som har vært mye kvalme i svangerskapene sine har over halvparten fått gutt, så tipper det ikke er så veldig mye hold i teorien.... :-p

Jeg var ikke dårlig eller noe med nr 1... så det er vanskelig å si pga kvalmen...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har vært døkvalm med guttene, og uggen nå. Gjenstår og se hvem som gjemmer seg inni her.

Med vår første som er en gutt, hadde jeg ekstrem hyperemesis hele svangerskapet, og kastet opp minst 20 ganger til dagen. Var innlagt flere ganger, bla hele påsken :(

Jeg var ekstremt dårlig med nummer en, som var gutt.
Var dårlig med nr to og, men mye bedre, det var jente ;)

Helt "like" svangerskap, null kvalme og jeg har en av hver ;)

Er veldig lite kvalm i mine svangerskap, og har fått to gutter. Så her har det stemt! Er ikke kvalm nå heller...

Jeg kastet opp fra uke 6 til jeg fødte sist, fikk gutt ;)

Var ikke kvalm i det hele tatt med storesøster.

Min farmor har født 5 gutter, og hadde hyperemesis med alle sammen.

Jeg har to gutter. Når jeg gikk gravid med de, var jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt. Men nå er jeg ekstremt kvalm! Og ingenting er liksom likt som sist. Så spent på om det kan være jente denne gangen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg var ganske kvalm forrige svangerskap, som var en jente (det visste vi riktignok ikke før hun kom ut). Denne gangen er det ikke like ille, og jeg holder kvalmen enkelt i sjakk ved å spise ofte.
Kanskje det er en gutt denne gang? Det èr så spennende. Og samboer har endelig sagt at det er greit at vi får vite kjønnet denne gangen!

Kjempe kvalm med nr 1. ble jente
Ikke kvalm i det hele tatt med nr 2. Jente det også..

Ikke noe særlig kvalm med noen av mine, jeg har jente og gutt...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kan svekke. Var kvalm toppen 10 dager forrige svangerskap, og da kom kvalmen av for god luktesans. Ble kvalm av søppellukt, muggel, mye lukt i kjøleskapet osv. Spydde kanskje fire ganger i hele sv.skapet. fikk jente :-) men hadde myyye halsbrann hele veien, det sa legen min tyda på jente og mye hår - jenta mi hadde myye hår. Men det har jeg hørt kvalme og gjør. Men jeg tror symptomer er individuelle både fra person til person og sv.skap til sv.skap, tror ikke de sier noe om kjønn :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var kvalm hele svangerskapet begge gangene og har en jente og en gutt. Liten forskjell.

Back
Topp