Mye kraftige stikninger

Angelise

Elsker forumet
vil det være grunn for henvisning til gu? Det er spesielt mye når jeg gjør mye/stresser... er livredd for å miste eller oppdage det ikke er noe liv der... Skal til legen i morgen og hadde håpet noe mer enn helseskjema...

Vet ikke? Jeg har også hatt en del stikkinger i dag :( blir jo hysterisk av å gå gravid...

Skader jo ikke å spørre legen?

Vet ikke? Jeg har også hatt en del stikkinger i dag :( blir jo hysterisk av å gå gravid...

Skader jo ikke å spørre legen?
Han skal nok få spørsmålet ja. Jeg hadde nesten ikke noe i går når jeg var hjemme, men om det har en sammenheng aner jeg ikke.

Har du merket om det er ved noe spesielt du får dette?

Han skal nok få spørsmålet ja. Jeg hadde nesten ikke noe i går når jeg var hjemme, men om det har en sammenheng aner jeg ikke.

Har du merket om det er ved noe spesielt du får dette?

Det er vis jeg gjør noe, trenger ikke å være det store liksom? Men nå er jeg jo sykmeldt å skal ta med ro da...

Hvorfor har du bilde av mange gule figurer når du skriver? Men bilde av deg og gutten når jeg quotet deg?

Det er vis jeg gjør noe, trenger ikke å være det store liksom? Men nå er jeg jo sykmeldt å skal ta med ro da...

Ja du får ta livet med ro, og la rot være rot :)

Hvorfor har du bilde av mange gule figurer når du skriver? Men bilde av deg og gutten når jeg quotet deg?
Er det? Det aner jeg faktisk ikke :O
Slet med å få byttet bilde for ikke så lenge siden, så kanskje det er en sammenheng da...
Jeg kan ikke se noen steder at det er bilde av meg og gutten min... :S

Er det? Det aner jeg faktisk ikke :O
Slet med å få byttet bilde for ikke så lenge siden, så kanskje det er en sammenheng da...
Jeg kan ikke se noen steder at det er bilde av meg og gutten min... :S

Jeg ser dere på der jeg skrev at jeg var sykmeldt? Merkelige greier...

Merkelige greier...

Fra mars jeg og har en del stikking i siden gjør veldig vondt men går fort over. Helt normalt :)

Har til tider mye stikk her og, men kjennes ikke noe farlig ut. Tror det er ganske normalt :)

My stikninger til tider her og. Livmor strekkes, så er egentlig normalt. Noen kjenner stikningene bedre enn andre.

Her også stikkes det godt!! Men ikke rart det - føler magen min stikker like mye ut som den gjorde da jeg var 8 mnd gravid for akkurat et år siden..

Back
Topp