Mye kåte folk her??

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
I alle klemme tråder bruker masse folk denne:  eller denne:  ser de ikke hva det er, eller er det et skjult hint til HI[:D]

Kom igjen jenterknull meg bakfra[:-]stygt ord[8D]

hehe har lagt merke til det eg og[8D]

Hihi! Ja, har sett hva de betyr! De tre der har jo trekant og greier. De to andre har rar sex! [8D]

ORIGINAL: Kittekat

ORIGINAL: Cathrine76

hehe har lagt merke til det eg og[8D]

ORIGINAL: Rebecca85

De her  er i stilling 69 hehe... [:D]

Så det! [8D][:D]

[:D][:D]

ORIGINAL: Malin!

for å si det sånn, jeg har fått meg noe 3 ganger etter lillegutt ble født, og 1 gang mens jeg var gravid...det er 4 ganger på halvannet år.. jeg holder på å gå på veggene, så kom ikke her å kritiser meg for å bruke de smilyene[8D]

Hihi! Nei, det skal vi ikke lille venn! [8D][:D]

for å si det sånn, jeg har fått meg noe 3 ganger etter lillegutt ble født, og 1 gang mens jeg var gravid...det er 4 ganger på halvannet år.. jeg holder på å gå på veggene, så kom ikke her å kritiser meg for å bruke de smilyene[8D]

Hehe... Ja etter en stund så er vel jenter like bra som gutter [:D] og man får ut den sexuelle frustrasjonen gjennom sex-smilys[8D]

ORIGINAL: *LiLLa*

denne ser nooooe  grisete ut....[8|]ikke bare `vanlig`klapping der,nei..[8D]

Spank-me-baby [8D]

ORIGINAL: Rebecca85

Hehe... Ja etter en stund så er vel jenter like bra som gutter [:D] og man får ut den sexuelle frustrasjonen gjennom sex-smilys[8D]

noe av den i hvertfall[8D]

Mannen min er på vei i posten [;)]

Back
Topp