Mye følelser...

Er det flere som ser på "hvem bryr seg" på tv2 og griner? Haha herregud hva skjer med følelsene og hormonene:p
Godt vi er flere hahaha. Jeg ble ordentlig rørt når de betalte for yoghurten til gutten :)

Godt det ikke bare er meg som griner av alt. Jeg begynte grine idag tidlig jeg fordi gubben hentet sokker til meg og tok de på for meg... For meg var det megasøtt. Tenker nå at greit det var søtt men var det virkelig noe å sippe for.... Haha herregud

Godt det ikke bare er meg som griner av alt. Jeg begynte grine idag tidlig jeg fordi gubben hentet sokker til meg og tok de på for meg... For meg var det megasøtt. Tenker nå at greit det var søtt men var det virkelig noe å sippe for.... Haha herregud
Så søt da! Ja er rart hvor løst tårene henger om dagen..merker det til og med på jobb, må skikkelig bite meg i leppa for å ikke felle noen tårer:p

Jeg måtte gå ut en tur av klasserommet i går. En av elevene i praksisklassen vår flytter og bytter skole..... Eleven ble litt lei seg når alle de andre skulle si farvel, da måtte jeg gå ut i gangen en tur

Back
Topp