Mye eller lite besøk på sykehuset?

På KK er det vel bare lov med besøk av barnefar og barnet sine søsken (med mindre man går ut i resepsjonen da). Tenker at det er de førstnevnte som får komme mens vi er på sykehuset, de andre får komme når vi har kommet hjem[emoji4]

Jeg vet ikke ennå om jeg vil ha mye eller lite besøk på sykehuset. Jeg tror det kommer mye ant på hvordan formen er etter fødsel[emoji4] Jeg har også en veldig ivrig familie da dette blir første oldebarn, første barnebarn osv. Samboer har derimot en veldig liten familie. Jeg har en avtale med familie og venner om at de i utgangspunktet bare må komme og besøke oss. Og at vi heller skal gi beskjed hvis det er en dag/ eller dager der vi ikke ønsker besøk[emoji6]

Jeg vil være så lenge jeg får lov på sykehuset. Kan godt få besøk av venner og familie der.

Med to større barn hjemme er det luksus å slappe av på barselhotell , slippe klesvask matlaging osv og bare kose seg med den lille :-)

Jeg tenker at jeg blir på barsel så lenge jeg kan, med mindre jeg havner i samme situasjon som sist. Da delte jeg rom med 2 andre, og ingen sov i det hele tatt pga situasjonen til de andre- jeg måtte mate hver 3. time, hun ene hadde fått barselstårene tidlig og bare gråt hele veien og sistemann klarte ikke ammingen.... Så hele det slappe av på barsel kan jeg ikke stemme i.... MEN; får jeg enerom, blir jeg ALENE med mini så lenge som mulig! Husker hvor sliten jeg var sist, og av en eller annen grunn er det lettere å si nei når man er på et sykehus enn når man er hjemme.

Vil ikke ha noe besøk på sykehuset.. bare meg, barnefar og baby <3 jeg vil ha ro og bli kjent med babyen og ha den lille stunden der for meg selv. Besøket får rett og slett vente! :)

Foreldrene våre, søsknene våre og våre besteforeldre er hjertelig velkomne på besøk på sykehuset (Første barnebarn, onkel/tantebarn og oldebarn i familien, så det er jo så stor stas for dem akkurat som for oss) Men de får beskjed om at de gjerne må slå seg sammen når de kommer, så vi får store besøk, istedenfor 20 ulike besøk utover dagen. Venninner og kamerater kan vente til vi kommer hjem og har landet litt :-) Vi skal jo og bli kjent med lillemann selv, og få igang amming og søvn, og det kommer vi til å være ærlige på, og si nei når det ikke passer for oss. Sånn er det bare :-)

Blir bare storesøster, og evt bestemoren men regner med vi skal kjapt hjem så kanskje det ikke blir noen :)

Jeg vil ha besøk. Jeg er førstegangs så det kan jo hende at jeg ombestemmer meg når han er født og kreftene evt. ikke strekker til besøk.

Vi ønsker ikke besøk, der er både jeg og mannen enig. Selvsagt får storebror komme, men utenom han blir det ikke besøk. Og vi håper å få reise tidlig hjem :) Selv etter vi har kommer hjem må familie vente med besøkene til vi ønsker at de kommer. Storebror skal få bli litt kjent med babyen før andre får komme innom :)

Back
Topp