• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

mye bevegelse??????

tonky

Forelsket i forumet
lure bare på om dokke ennå kjenne mye bevegelse fra babyane dokkas????de begynne jo å bli litt store inni magane ittekvært...sikkert ikkje så goe plass..eg kjenne mest bare om kveldane nå....ke med dokke????

De siste 2 dagene har han virkelig beveget seg mye, skjeldent det er spark.
Mye åling inni der og dytter på ribbeina så de har begynt å bli såre.
Og leker med blæra mi[:@] Fysøren så mye doflying det er for tiden.

ikkje so mykje spark... men kjenne ko den ligge å åla sej der inne... andre daga mejr enn andre :)

Jeg har I noen Uker nå kjent litt mindre....
Kjenner godt bevegelser, At han snur seg og sånn, Men det er litt mindre av orntlige spark, Men han sparker fortsatt altså, Bare at det er litt mindre av Dem...

kjenner mindre spark, men kjenner mer bevegelse...
Nå ligger han med begge beina mot det ene ribbeinet, så kjenner det tyter et bein ut der titt og ofte..
Kjenner endel åling ellers...

Synes nesten det er mer bevegelse nå enn tidligere. Hun styrer og ordner rundt der inne. Opp i ribbena, der hun dytter og dytter.

ORIGINAL: Monicus

De siste 2 dagene har han virkelig beveget seg mye, skjeldent det er spark.
Mye åling inni der og dytter på ribbeina så de har begynt å bli såre.
Og leker med blæra mi[:@] Fysøren så mye doflying det er for tiden.

Signerer denne..
Begynner å bli lei av å fly på do x-antall ganger dag og natt[:'(]

kjenner en god del bevegelse, men ikke mye spark. Mest om kvelden.  Fikk et sparkeskjema på ul som jeg skulle registrere aktiviteten på - flere som har det?

he  lest i så mange blader at du ska kjenna etter spark og bevegelse kvær dag,og det e ikkje alltid godt å kjenna någe...e dokke au sånn som får litt panikk avogte hvis dokke he kjent lite?????eller e det bare meg som e en  smule hysteriske????[:o]

ORIGINAL: tonky

he  lest i så mange blader at du ska kjenna etter spark og bevegelse kvær dag,og det e ikkje alltid godt å kjenna någe...e dokke au sånn som får litt panikk avogte hvis dokke he kjent lite?????eller e det bare meg som e en  smule hysteriske????[:o]

Jordmor sa til meg på tirsdag at alle bevegelser, lette spark, harde spark og den aller minste bevegelse. Alt teller like mye.
Men de gangene jeg syns han har vært for stille så drikker jeg masse søt saft, med ordentlig sukker i altså.. for å få litt action.

Ja her er det MYE bevegelse! Nesten plagsomt mye. Kjenner ut som om h*n strakker seg ut en hel del. Ikke sparke-følelse nei, men mer dytting. Fortsetter dette, så er jeg klar for fødsel meget snart, for dette er ubehagelig!!!!!!!

Enige med de fleste her...er ikke mye skikkelig kick spark lenger, pga plassmangel, men mye åling og strekking..litt mer seige bevegelser. Men merker veldig veldig mye heeelt nederst der hvor hodet hennes her. Kan kjenne ca diameter av hodet hennes og att hun "borrer" og holder på. Ca ti ganger om dagen, kanksje litt mer, ofte når jeg går stikker det voldsomt til nedi der, får skikkelig støtt lyd i meg da jeg ikke klarer holde igjen, må stå helt rolig....lurer om det er hodet som fester seg? Føler meg meget fødeklar fra hverfall 1 juli...har sagt hun får lov komme ut da :)

Klem fra tømmerstokkvondtimusa

Her er det liv så det holder ja, og hun er virkelig hardhent.
Innimellom skulle enn nesten tro at ho prøver å komme ut igjenomm magen.
De to guttene mine var ikke på langt nær så aktive.
Mathias (3 år) synest det er veldig gøy da nesten hver gang magen rører seg så må han bort og prate med babyen og kjenne på ho.[:D]

Masse bevegelse her også ,men mindre med spark, men de kommer av og til.
Det værste syns jeg er at han ligger med hode oppi mellom ribbebeina mine å det
gjør at jeg fort blir kvalm, ubehagelig følelse på en måte.....
Håper han kommer på bedre tanker snart  og snur seg med hode ned.

Å blæra mi bruker han til hoppeball så jeg har flyttet ut på do.

ORIGINAL: Monicus

ORIGINAL: tonky

Jordmor sa til meg på tirsdag at alle bevegelser, lette spark, harde spark og den aller minste bevegelse. Alt teller like mye.
Men de gangene jeg syns han har vært for stille så drikker jeg masse søt saft, med ordentlig sukker i altså.. for å få litt action.
[/quot
åh det va godt å hørra,eg trudde at me måtte kjenna mye bevegelse heile dagen for at det sko tella...hu jordmorå eg he e ikkje så flinke å svara på alle sånne ting...så tusen takk for at dokke gjør det[:)]]

Min har noen urolige og noen rolige perioder om dagen. Han er flink til å sove om morgenen - håper det fortsetter sånn ... Og så pleier han å være aktiv etter lunsj og om kvelden. Mest åling, som dere sier. Han er så svært nå at han fyller hele magen, så jeg kan kjenne ham både helt øverst og helt nederst samtidig. Det er litt vondt når han setter hodet - eller hva det når er - rett ut, og klemmer ut magen min så det blir en stor klump på. Han er flink til å la ribbeina mine være i fred, men desto mer glad i å slå borti hoftekammene. [:)]

Back
Topp