Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Monicus
De siste 2 dagene har han virkelig beveget seg mye, skjeldent det er spark.
Mye åling inni der og dytter på ribbeina så de har begynt å bli såre.
Og leker med blæra mi[:@] Fysøren så mye doflying det er for tiden.
ORIGINAL: tonky
he lest i så mange blader at du ska kjenna etter spark og bevegelse kvær dag,og det e ikkje alltid godt å kjenna någe...e dokke au sånn som får litt panikk avogte hvis dokke he kjent lite?????eller e det bare meg som e en smule hysteriske????[:o]
ORIGINAL: Monicus
ORIGINAL: tonky
he lest i så mange blader at du ska kjenna etter spark og bevegelse kvær dag,og det e ikkje alltid godt å kjenna någe...e dokke au sånn som får litt panikk avogte hvis dokke he kjent lite?????eller e det bare meg som e en smule hysteriske????[:o]
Jordmor sa til meg på tirsdag at alle bevegelser, lette spark, harde spark og den aller minste bevegelse. Alt teller like mye.
Men de gangene jeg syns han har vært for stille så drikker jeg masse søt saft, med ordentlig sukker i altså.. for å få litt action.
[/quot
åh det va godt å hørra,eg trudde at me måtte kjenna mye bevegelse heile dagen for at det sko tella...hu jordmorå eg he e ikkje så flinke å svara på alle sånne ting...så tusen takk for at dokke gjør det[:)]]