Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere begynt å kjenne mye bevegelse, og hvor langt på vei er dere?
Jeg er 18 uker og nå merker jeg godt at den lille begynner å bli svært så aktiv! Har kjent den berømte fiskehalen i ett par uker, men nå føles det mer som tydelige spark - utrolig herlig følelse
Kjent liv siden ca uke14- 15 et sted om jeg ikke husker feil, spark fra uke 16. Er andre gangs og morkaka ligger bak og lite magefett så kjenner man spark fra baby tidligere og tydeligere enn de som har morkaka foran.
Jeg er i uke 28+5 og kjenner sterke spark fra morgen til kveld. Heldigvis stille om natten Artig å se at når bebis sparker så flytter hele magen på seg! Herlig!
Kjente i uke 16 sist, er 18 uker nå, men kjenner ingenting, og er litt bekymra.. Men skal på oul på fredag, så da får vi se ligger vel på fremre vegg morkaka mi, tenker jeg
Her er det liv i magen fra formiddag til kveld, spesielt når jeg ligger og slapper av. I ettermiddag var det turning på høyt nivå, ganske morsomt å se på magen da!
Er 21 uker i morgen, og kjenner spark ned mot blæra hver dag. Har morkaka foran, så kun kjent tydelige spark i 2 uker. Ellers bare kjent at han snur litt på seg nå og da...
Er 3. gangs
Kjente liv første gang i uke 20 jeg.. Er førstegangs så tok en stund før jeg forsto at det var spark. Samboeren fikk kjenne 5 spark for første gang her for en ukes tid siden
har kjent bevegelse fra før jeg var 3 måneder på vei, men nå er dette nummer 5. Kjenner ganske tydelige spark nå mange ganger om dagen, og han har fått seg søvnmønster allerede. Kjenner spark på utsiden også
Her er det MYE liv! Og spes moro er det å bruke blæra til mamma som trampoline! Veldig rart, for sønnen min var veldig rolig i magen... Nå har jeg kjent liv i fem/seks uke, tydligere og kraftigere hver dag... kjennes utenpå også <3
Jeg er i uke 21 nå og jeg merker ikke mye til liv egentlig, vært hos jordmor og alt er fint, hun er bare rolig av seg og morkaka ligger forran på magen i tillegg dessverre