Mye bevegelse?

dumidalia

Gift med forumet
Forrige gang kjente jeg bevegelse i uke 17, men da lå morkaka foran og sperret for en del av sparkene. Jeg kjente liv hver dag etter uke 20, men ikke mange ganger om dagen. Men NÅ! Det er liv og bevegelse og spark hver time! Morkaka er på bakre vegg, så det har jo litt å si. Med en gang jeg setter meg, ler, spiser, drikker så begynner den lille å spinne rundt. Han tok helt av på ultralyden, storebror var aldri så aktiv på noen av ultralydene vi var på med han. 

Hvor mye og ofte kjenner dere de små?

jeg kjente liv tidlig, men har kjent daglig siden uke 15-16, nå er det fest i magen fra morgen til kveld.. og det syns tilogmed utenpå.. utrolig gøy! :)

Tror jeg kjente mer liv daglig med nr. 1, nå er det sånn en gang i blandt, men kjenner a liv hver dag. Men ikke så godt for andre på kjenne de enda.

Med nummer en kjente jeg mye, med nummer to nesten aldri noe, denne gangen kjenner jeg litt dult og bevegelse når jeg ligger eller sitter, men håper det blir mer etterhvert. Har morkaken forran nå og sist, første gang hadde jeg den bak.

Med de andre ungene kjente jeg mye liv. Fra uke 17 med første, uke 15 med andre og uke 12-13 med tredje. Denne gangen kjenner jeg litt liv om kvelden når jeg sitter eller ligger, kjente de første bevegelsene rundt uke 17

Her har det vært liv hver dag fra uke 19 :) elsker det!!!:) de første gangene syntes jeg det var litt ekkelt:-P dette er min første, så var en veldig merkelig følelse i starten... Men nå er det bare sååå koselig med liv i magen :)

Æ kjenne liv daglig no å synes d e utrolig stas å kjenn lillebabyn beveg sæ i magen

Ja, det er så absolutt herlig! Han er ikke så sterk enda, så mannen har bare kjent noen få bevegelser enda. Jeg kjenner så mye liv, nydelig!

Har ikke kjent noe liv enda, håper jeg får oppleve det, det er en deilig følelse!

Back
Topp