Mye bevegelse, vondt i magen

2020glede

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Andre som har så mye bevegelser I magen at en blir helt utslitt i magen? Verker nesten litt innimellom.
 
jepp! :p jeg får det de kaller for bevegelsekynnere.. :inpain: Så når frøkna er veldig aktiv så sliter jeg med vonde kynnere :p
 
Hender jeg har lurt på om hu har satt seg fast langt nedi underlivet for det vrir og vender seg og tar helt av der nede noen ganger. Og det er ikke bare behagelig. Men det er kanskje mest vondt der og da og ikke etterpå.
 
Har en rift i en magemuskel blant annet som han sparker ofte rett inn i. Det gjør veldig vondt, og så har han funne et vondt punkt ut mot siden av magen :p med første var morkaka forann mens nå ligger den bak.. Helt syk forskjell på hva jeg kjenner av bevegelse! Noen ganger er jeg redd han kommer ut av magen :p sparker så sterkt og myyyye! Mens første kjente jeg ikke halvparten en gang!
 
Har en rift i en magemuskel blant annet som han sparker ofte rett inn i. Det gjør veldig vondt, og så har han funne et vondt punkt ut mot siden av magen :p med første var morkaka forann mens nå ligger den bak.. Helt syk forskjell på hva jeg kjenner av bevegelse! Noen ganger er jeg redd han kommer ut av magen :p sparker så sterkt og myyyye! Mens første kjente jeg ikke halvparten en gang!

Helt lik opplevelse her også med morkake bak og foran! Sykt stor forskjell :eek:
 
Jeg har morkake foran og skulle ønske jeg kjente mer!
 
Jeg har morkaken på framveggen og kjenner masse liv!:) Nesten litt slitsomt til tider.. kjenner like mye som med de to andre, og da var morkaken på bakveggen:)
 
I natt hadde jeg veldig mye kynnere og babyen var selvfølgelig super aktiv. så ja er egentlig ganske plaget med det.:shifty: er jo koselig at babyen beveger seg, men ikke hele natten:rolleyes: Skal liksom ikke være vondt med kynnere, men må si at det gjør ganske vondt likevel. Hadde det sånn sist også.
 
Ja, helt øm og mørbanket. Frøkna her har holdt på nonstop i nesten 2 døgn nå. Begynner nesten å bli litt bekymret for om noe plager henne, tenker at hun må jo sove snart?
 
Mye vonde bevegelser her også. Umulig å ikke legge merke til når han beveger seg. Godt det bare er 8 uker til termin ca...
 
Back
Topp