Mye bekymret???

Gussi

Elsker forumet
Bekymrer dere dere mye for di små.... For om utviklingen er som den skal, om di legger godt nok på seg, evt sykdommer osv?????

Ja! Jeg er redd for at det skal skje henne noe, noe jeg ikke kan fikse! Eller at det skjer henne noe alvårlig, kreft og slike ting! men det er vel de fleste!
Men man får ta en dag av gangen! Å håpe på det beste!

har hatt og har fortsatt en del bekymringer over den kulen hun har på halsen...selv om vi er blitt fortalt at den ikke er farlig, så ligger det alltid å gnager i bakhodet på meg[&o] 

ellers går jeg ikke rundt å bekymrer meg mye synes jeg...

ORIGINAL: ~TonjeSinMamma~

nei faktisk ikke[&:]

Tar alt som det kommer[:)] og håper såklart at alt går bra, men det er ikke noe jeg bekymrer meg for nå... sku jeg gått å bekymret meg mye hadde jeg blitt gal.

signerer

ORIGINAL: ~TonjeSinMamma~

nei faktisk ikke[&:]

Tar alt som det kommer[:)] og håper såklart at alt går bra, men det er ikke noe jeg bekymrer meg for nå... sku jeg gått å bekymret meg mye hadde jeg blitt gal.

akkurat som jeg skulle sagt det selv [:D]

Jeg bekymrer meg litt innimellom, men synest egentlig jeg har vært flink. I og med at jeg er sykepleier vet jeg alle mulige symptom på alle mulige ting... Og da er det jo lett å tenke det værste med det samme. Merker at jeg ikke klarer å være like rasjonell hjemme som på jobb men det går nokså bra......[:)]
Men da hun var kun 6 uker ble vi sendt på sykehuset for hun hadde masse masse hovne lymfeknuter... Legen skremmte meg masse masse. Hun fikk helt panikk da hun kjennte på disse knutene, ringte rett til sykehuset for å snakke med barnelege.... Så der reiste jeg til sykehuset med rekvisisjon på masse hematologiske blodprøver( går på blodets sammensetning), var ikke kjekt i det hele tatt. Men alle var helt fine. Og når jeg snakket med den barnelegen vi egentlig har (hu som sendte oss på sykehuset var bare vikar) smilte hun overbærende og sa: Finn den babyen som ikke har en hoven lymfeknute eller mange. Det der, er bare tegn på velfungerende immunforsvar.......[:)] 
Gjett om jeg var frustrert på den første legen da.......[:@]

ORIGINAL: Sviskesiri

Føler egntlig at jeg har ganske god kontroll, og bekymrer meg svært lite!! Deilig!!![:D]

signere denne æ..[:D]

ORIGINAL: åsså jeg da!

bekymra meg en del for tunga hans, og er mer bekymret nå, siden det ikan se ut til at jeg må ha en meining og den skal på en måte avgjøre litt...synes JEG han har ett problem? er redd han skal få ett problem senere fordi jeg ikke vil kappe strengen....

er også litt småbekymra innimellom over om jegt kommer til å klare å oppdra han til å kunne forsvare seg uten å bli bølle...jeg mer så dum at jeg bekymrer meg langt frem i tid over slike ting jeg[:D]

Har han stramt tungebånd???? Jeg vil bare fortelle deg om veninna mi... Hennes sønn hadde problemer med å amme, han fikk ikke tunga utfor tennene og begynnte ikke å snakke. Da han var 2,5 år fikk han komme til sykehuset for kontroll. Legen kappa tungebåndet på sekundet.... Han sa det ikke var nerver rundt tungebåndet. Gutten gapte, legen kappet, gutten smilte og rakk ut tunga.
Mora sa at det ikke såg ut som det gjorde noe vondt i det hele tatt.
Ikke for å si hva jeg syns du bør gjøre, men kanskje det kan lette et morshjerte å høre.......[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Sviskesiri

Føler egntlig at jeg har ganske god kontroll, og bekymrer meg svært lite!! Deilig!!![:D]

Bekymret meg såpass mye om Aurora at jeg føler meg litt "utbekymra"....

Back
Topp