Mye aktivitet på natten = lite søvn

Nydelian

Flørter med forumet
Jeg er på andre uke nesten uten nattesøvn, det er utrulig slitsomt. Jeg er trøtt, men får ikke sove, og det er umulig og finne en god måte å ligge på. Lillemann i magen turner som en helt der inne, fra jeg legger meg ned og helt til jeg endelig sovner. som i dag var klokken 8 ca. Har vært veldig veldig mye aktivitet i magen det siste døgnet. Er det normalt at mageboerene går fra å være litt aktiv til kjempeaktiv? Hadde jo klart vært mer bekymra om jeg ikke kjente noen ting, men virker som han ikke sover noe der inne. Noen som har tips til hvordan få sove på natta? Vil jo ikke ta noe tabeletter, og jeg sover ikke på dagen.

Jeg tror det går veldig opp og ned! Jeg også har noen netter hvor både jeg og bebis er urolig... Og da er hun veldig rolig på dagtid :) men kjenner jo bevegelser i løpet av dagen, men opplever henne kjempe aktiv på natta noen ganger! Det får nok i perioder og ingen ting å bekymre seg over! Så lenge det er liv så er alt greit!!

Jeg tror det går veldig opp og ned! Jeg også har noen netter hvor både jeg og bebis er urolig... Og da er hun veldig rolig på dagtid :) men kjenner jo bevegelser i løpet av dagen, men opplever henne kjempe aktiv på natta noen ganger! Det får nok i perioder og ingen ting å bekymre seg over! Så lenge det er liv så er alt greit!!

Det er godt! Er jo veldig fint å kjenne liv da, skal ikke klage. =) Ikke alltid det er hannes "feil" at jeg ikke får sove heller, men får bare sove når jeg kan. =) Blir vel ikke stort bedre når han kommer ut!

Har det sånn jeg også. Prøver å sove litt på dagtid når jeg kan. Har også dratt på overnattingsbesøk hos foreldre og svigers, hvor jeg faktisk endelig har greid å sove litt om natten. Kanskje det har vært til hjelp med litt stueforandring? xsmile9

Har det sånn jeg også. Prøver å sove litt på dagtid når jeg kan. Har også dratt på overnattingsbesøk hos foreldre og svigers, hvor jeg faktisk endelig har greid å sove litt om natten. Kanskje det har vært til hjelp med litt stueforandring? xsmile9
Har tenkt på det, men ble bare værre etter reiste hjem til mine foreldre, og det ble bare værre :/ håpet det bare er en periode, og at det går over. :)

Her er det også mest aktivitet om kvelden og natten! :-)
Jeg kan gå å bekymre meg for lite aktivitet på dagen, men så vet jeg jo nå at det tar seg opp utover kvelden.

Masse liv er et bra tegn! :-)
Og de vet jo ikke at vi vil sove... Hi hi! :-)
Forstår likevel hva du mener, og det er slitsomt om det går utover nattesøvnen din. Får du sovet litt på dagtid, uten å snu døgnet?

Her er det også mest aktivitet om kvelden og natten! :-)
Jeg kan gå å bekymre meg for lite aktivitet på dagen, men så vet jeg jo nå at det tar seg opp utover kvelden.

Masse liv er et bra tegn! :-)
Og de vet jo ikke at vi vil sove... Hi hi! :-)
Forstår likevel hva du mener, og det er slitsomt om det går utover nattesøvnen din. Får du sovet litt på dagtid, uten å snu døgnet?
Får ikke sove uansett :p sov 2,5 timer i natt, og 4 timer i går formiddag, etter søvnløs natt. Men jeg holder ut! Er sykemeldt og det er første barnet, så får det går jo bra. Men hadde jo vært utrulig deilig med litt søvn. :)

Back
Topp