Mye å gjøre før jul?

SHS

Elsker forumet
Har dere mye igjen å gjøre før jul?

Jeg må handle 3 julegaver, pakke inn litt, bake kanskje 3 slag til, skrive julekort, handle inn litt god mat og pynte juletre :) Føler meg ganske i rute. Eneste som plager meg er julekort, det føles som et ork....

Skal bake denne uken, og pynte til helgen. Regner med å hente juletre lørdag og pynte det søndagen. Skal handle resten av julegavene på tirsdag og onsdag. Da er eldste hos mormor ene dagen og farmor andre dagen, så da trenger jeg ikke å være hjemme når han kommer fra skolen.

Neeh, ikke egentlig.
Er ferdig med å handle og pakke inn alle julegavene. Ribba og pinnekjøttet er handlet, mangler kun tilbehøret. Julekortene er kommet i posten.
Det gjenstår bare å levere julegaver og julekort, treet pyntes lille julaften og innkjøp av mat og drikke (må ha ingefærøl! :D )

Åh vi må på bursdag til søstern en dag i helgen også. Jaja da blir nok juletrepyntingen forskøvet en dag.

Det meste er klart:p må pakke inn mitt gaver. Og handle lunsj til 2.juledag:p ellers så er mye i boks:)

Skrive en eksamen..... :rolleyes:

Bare et par julebord igjen før det er juleferie ;) satser på å rekke mye neste mandag, har ikke gjort noe til nå..

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er nokså ferdige :) Vi skal bake til helgen, og handle inn litt mer mat, så er vi ferdige :D

Har tre fødselstavler som må lages før jeg tar juleferie, pluss lage julekort og få de sendt avgårde i morgen. Så må jeg pakke inn de tre siste gavene og få levert alt dit det skal. Jeg skal også bake alle julekakene denne uka, så det er nok å gjøre :)

Mangler kun å pynte :) har vært treig til det i år pga laaaange små fingre. :p

Mangler kun å pynte :) har vært treig til det i år pga laaaange små fingre. :p

Ja, det er sant. Gruer meg nesten for å få på plass juletreet. Der er det mye spennende og mye smått som ikke skal puttes i munnen.

Ja, det er sant. Gruer meg nesten for å få på plass juletreet. Der er det mye spennende og mye smått som ikke skal puttes i munnen.
Jaa. Er nervøs for det vi og.
Sambo vurderer å sette juletreet i leikegrinda! :D haha
Vi har plasttre da. :p

Må ordne julekortene... Kjøpe de siste julegavene... Skal ikke pynte siden vi ikke er hjemme. Mulig det blir noe kakebaking.

Har igjen å bake kransekake, vaske skikkelig, pakke inn og levere julegavene og pynte til jul. Her kommer ikke julepynten fram før lille juleaften.

Pynte, pynte juletre, vaske/rydde, handle mat og drikke, pakke inn ett par gaver, passe på at mannen ordner sne gaver ;), pynte pepperkakehus, stryke duker og gardiner, kjøpe juleblomster. Det er vel cirka alt. Blir nok ferdig en gang i neste uke;) Og levere resten av julekortene...

Nokon julegavar og pynt igjen...
Skulle gjerne ha vaska heile huset opp ned, men det går ikkje. Må sjå om eg kan få leigd inn nokon til å ta det verste.

Føler jeg har kontroll egentlig :) Må handle inn til selve julemiddagen, ellers har jeg kontroll :)

Alle gavene i boks, men nå har mamma bedt meg hjelpe hu med gaver og er ferdig med det. Nå vil storebror at jeg blir med han. Jeg som trodde jeg skulle få mer fri nå som jeg var ferdig med mitt :o

Back
Topp