Mycostatin

• Trådstarter Trådstarter Celezte
  • Opprettet Opprettet
C

Celezte

Guest
Noen som har brukt dette mot sopp på tunga til sine små? Og merket dere noe til bivirkinger? Tror kanskje småttn hadde magevondt i går kveld... For han skrek og skrek og det gjør han som regel aldri til vanlig.

Om du amme,kan mageondt komme av nåkka du har spist eller drukket.. [;)]

ORIGINAL: Tinha

begge mine fikk magevondt a den og den eldste mi var flaske barn

Så du vet at det var medisinen som gjorde det?

ja mest sannsynnlig, den minste var ikke gammal da hu fikk det, og hun fikk og vondt i magen, men spiste det samme som jeg nesten alltid spiser og det er den eneste ganga hu har fått vondt i magen hvertfall

ORIGINAL: Celezte

Noen som har brukt dette mot sopp på tunga til sine små? Og merket dere noe til bivirkinger? Tror kanskje småttn hadde magevondt i går kveld... For han skrek og skrek og det gjør han som regel aldri til vanlig.

Bare et kort spørsmål som sikkert er utredet. Om han hun har sopp på tungen, har dere endret kostholdet? Feks ved å velge en diet med veldig lite sukker?

Når de har sopp/trøske på tungen kan det spre seg til tarmene, og det kan gjøre veldig vondt for de stakar små. Så kan være det også..... Men Mycostatin er vidunder.

Min gutt hadde sopp, jeg ammet og måtte ha puppene mine på kur samtidig. (for å bli kvitt soppen er det EXTRA viktig å koke flasker/smokker/leker/alt som har vært i kontakt med munnen til barnet, helt til det er friskmeldt...for det smitter noe sykt, så ikke la andre barn bite på de samme lekene)

vi brukte mycostantin på snuppa fra hun var noen få uker gammel bare, og vi merket ikke noe forskjell på henne.
ikke gikk soppen bort heller da, vel og merke...

tilslutt forsvant soppen ved at vi brukte krystallfiolett som vi smurte på tunga og i munnen hennes + brystvortene mine 2 ganger om dagen i åtte dager.

Back
Topp