My sisters keeper

Dramadama

Gift med forumet
Er den like fæl hele veien igjennom eller? Har sett et kvarter nå, og allerede så renner tårene.
Greit nok at jeg er litt hormonell i dag, men det var da veldig som jeg skulle reagere :-S

Er igrunnen ikke like fæl gjennom hele filmen.. Men den er supertrist.. Men du må se hele filmen, fantastisk film :) 

Er igrunnen ikke like fæl gjennom hele filmen.. Men den er supertrist.. Men du må se hele filmen, fantastisk film :) 

Ja, utrolig trist!
Veldig greit å se den alene tror jeg..

Det er en utrolig trist, men vakker film. En av favorittfilmene mine=) Jeg gråter hver gang jeg ser den!

Den er ikke fæl. Men trist og samtidig fin synes jeg.

Har kommet et stykke inn i filmen nå, og har vondt i hodet og er tett i nesa pga jeg griner så fælt. Hehe.
Nydelig film!

(Og når jeg skrev fæl, så mente jeg forferdelig trist)  ;)

Jeg synes den var veldig urealistisk. Jeg har selv hatt et nært familiemedlem som har blitt syk og dødd av kreft, og når man ser denne filmen. Da er den ikke så "vakker" lenger vil jeg si. 
Selvfølgelig kjempetrist, men man vet at en mor ikke ville vært sånn mot sin datter. At det ikke ville vært så mye drama i virkeligheten. 

Qü$× skrev:
Jeg synes den var veldig urealistisk. Jeg har selv hatt et nært familiemedlem som har blitt syk og dødd av kreft, og når man ser denne filmen. Da er den ikke så "vakker" lenger vil jeg si. 
Selvfølgelig kjempetrist, men man vet at en mor ikke ville vært sånn mot sin datter. At det ikke ville vært så mye drama i virkeligheten. 

Kanskje ikke i norge, men i usa derimot! Der er de jo gæerne ;)
Var det ikke en sak her i norge om en liten gutt som måtte få et "designersøsken" fordi han trengte det som var i navlestrengen når babyen ble født?
Mulig jeg roter nå, er litt seint på kelden for meg :P

Edit; Jo, her var det
http://www.forskning.no/artikler/2004/mars/1079954670.61

Back
Topp