My guilty pleasure!!

Min er harde nektariner og Solo med Sitron/Melon! Mååååååå haaaaaa!!

Appelsinjuice og junkfood, hadde en liten periode i starten av forrige svangerskap også hvor det så og si bare smakte med junk, så håper det snart går over.Is frister også veldig...

Surt snop og saftis! Mmmmm :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Brødskive med leverpostei! Eneste jeg får ned! Haha, hvordan lager du det der? Fikk lyst å prøve!!

De solobitene så vanvittig gode ut!!! Hvordan lager du de? Fryser du bare solo? :)

De solobitene så vanvittig gode ut!!! Hvordan lager du de? Fryser du bare solo? :)

De er helt nydelige! Ja, har et sånt isbitbrett som jeg fyller solo nesten opp til kanten. Tar vel rundt 2 timer til de er klare, kommer ann på fryseren. Også har jeg de i en bolle og knuser de med gaffel så det blir masse biter :-D har ladninger klare til en hver tid, for lysten kommer brått gitt:-P

Ostepølse med bacon er fryktelig digg! Ellers så har jeg mye lyst på en spesiell type sjokoladekake som jeg har spist en gang,og McDonalds mat. Uten at jeg egentlig spiser det så er det jammen lov å drømme :) Ble sulten bare av tanken,hehe.

23. Oktober 2014 <3

De er helt nydelige! Ja, har et sånt isbitbrett som jeg fyller solo nesten opp til kanten. Tar vel rundt 2 timer til de er klare, kommer ann på fryseren. Også har jeg de i en bolle og knuser de med gaffel så det blir masse biter :-D har ladninger klare til en hver tid, for lysten kommer brått gitt:-P

Mmmm, det hørtes godt ut!! Jeg har skikkelig dilla på saftis og har leitet hele byn etter sunlolly isene :p Men det er visst ikke rette årstiden for det :p

Da blir det innkjøp av solo i dag :) :)

spiste nettopp vårruller... ¨åååå sååå godt det var. Tror nesten jeg vil ta med noen hjem etter jobb :P haha

Agurk og gulerot med dipp. Ååå.. mmm.. mat mums er jeg. Gjett hvem som skal handle inn når pengene kommer inn på konto?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp