My guilty pleasure!!

Har ingen endå, heldigvis :P
Men såg veldig godt ut med soloisbiter :)

Sjokolademelk, melonyoghurt og honningmelon <3

-Taster fra appen-

Frukt og bær med lett vanilje kesam... og kylling kebab og all annen feit mat :P sto i fem minuttet forran roastbiff pålegget i butikken i sta. Jeg hadde klump i halsen og tårer i øynene. Har så lyst på roastbiff.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Egentlig ingen cravings, men spiser burger og chips mye for tiden...

Sent from my iPhone using BV Forum

Har mye lyst på pizza om dagen. Ellers så sliter jeg med å få i meg drikke, alt smaker rart. Noen som har noen friske gode drikke tips?

Alt med sukker :-P kanskje spesiellt tyrkisk pepperdrops, smørbukkarameller, italiensk is og kanelboller. Haha spiser til det er tomt å :oops:

Har mye lyst på pizza om dagen. Ellers så sliter jeg med å få i meg drikke, alt smaker rart. Noen som har noen friske gode drikke tips?

Fått spesiellt lyst på appelsinjuice med masse, masse isbiter. Slår Ann hver gang XD ... Av en eller annen grunn må den drikkes m sugerør ellers blir det ikke det samme :-P

Fått spesiellt lyst på appelsinjuice med masse, masse isbiter. Slår Ann hver gang XD ... Av en eller annen grunn må den drikkes m sugerør ellers blir det ikke det samme :p
Ja kanskje jeg skulle tatt turen å kjøp appelsinjuice. Vann og brus smaker ekkelt.

Ja kanskje jeg skulle tatt turen å kjøp appelsinjuice. Vann og brus smaker ekkelt.

Ikke så dumt at ikke brus faller i smak XD desverre ikke sånn for meg, men appelsinjuice er faktisk bedre, å vanligvis er jeg ikke spesiellt glad i det hehe

Alt smaker sååå ekkelt... :smiley-angry017 Har lyst på søt men klarer ikke.
Boller og kanelsnurrer er det eneste som smaker godt uten grusom ettersmak!

har sååååå lyst på cheeseburger haha...men er flink å prøver å holde meg unna...hittils haha når vi var i sverige hadde jeg sååååå lyst på italiens pizza med bernaise....naaaam! spiste det to dager på rad....bare måtte!!! haha ellers ganske matlei...men må ha noe...rumler i magen hele tiden hehe

Falukorv, burger, lakris, masse leverpostei på skiva. Klarer ikke å få ned kylling lenger, blir uggen :-/ syns så synd på sambo idag når han skulle diske opp med god middag til meg, kylling... Satt bare å pirka i maten :( fikk så dårlig samvittighet at jeg nesten begynte å gråte....

Sent from my iPhone using BV Forum

Frukt og bær med lett vanilje kesam... og kylling kebab og all annen feit mat :P sto i fem minuttet forran roastbiff pålegget i butikken i sta. Jeg hadde klump i halsen og tårer i øynene. Har så lyst på roastbiff.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Wow.. Her er det akkurat samme.. Har så lyst på burger og kyllingkebab hele tiden.. Har også fått i meg masse frukt MED krem i dag... Så nå er jeg kvalm.. Gruer meg til hvordan jeg skal se ut

Sent from my iPad using BV Forum

Ååååå, cheeseburger frista enormt!!!!! eg har i frysen..... men nei, får venta t i måro :P

Wow.. Her er det akkurat samme.. Har så lyst på burger og kyllingkebab hele tiden.. Har også fått i meg masse frukt MED krem i dag... Så nå er jeg kvalm.. Gruer meg til hvordan jeg skal se ut

Sent from my iPad using BV Forum
haha artig! kebab har jeg ikke så stortønske for...men kommer vel haha...merker dette er veldig usunne vaner å ha dilla på...men men jeg unner meg noe... .9

Har ikke matlyst her i gården! Kjedelig! Taco klarer jeg ikke lukta av :( Jeg som er så glad i taco :p
Spiser fortsatt ikke så mye sjokolade heller! Skjønner ikke hva som skjer :p

Saftig hamburger!!! :D

Melk, melk, melk :) Eller så grøsser jeg av tanken på lakris eller salmiakk (noe jeg elsket i forrige svangerskap med sønnen min).

Back
Topp