Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mye lyst på pizza om dagen. Ellers så sliter jeg med å få i meg drikke, alt smaker rart. Noen som har noen friske gode drikke tips?
Ja kanskje jeg skulle tatt turen å kjøp appelsinjuice. Vann og brus smaker ekkelt.Fått spesiellt lyst på appelsinjuice med masse, masse isbiter. Slår Ann hver gang XD ... Av en eller annen grunn må den drikkes m sugerør ellers blir det ikke det samme![]()
Ja kanskje jeg skulle tatt turen å kjøp appelsinjuice. Vann og brus smaker ekkelt.
Har lyst på søt men klarer ikke.Frukt og bær med lett vanilje kesam... og kylling kebab og all annen feit matsto i fem minuttet forran roastbiff pålegget i butikken i sta. Jeg hadde klump i halsen og tårer i øynene. Har så lyst på roastbiff.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
haha artig! kebab har jeg ikke så stortønske for...men kommer vel haha...merker dette er veldig usunne vaner å ha dilla på...men men jeg unner meg noe... .9Wow.. Her er det akkurat samme.. Har så lyst på burger og kyllingkebab hele tiden.. Har også fått i meg masse frukt MED krem i dag... Så nå er jeg kvalm.. Gruer meg til hvordan jeg skal se ut
Sent from my iPad using BV Forum