My Dear Dairy

tuppis

Glad i forumet
Dear Dairy...[:)]
Tenker det kan være godt å få seg en dagbok, hvor jeg kan få ut ting jeg tenker, opplever, syns og lurer på[:)] noen ganger er man lei,og vil bare få det ut..på samme måte man kan være glad å vil bare hyle det ut[:)]dere vet nok hva jeg mener[:)] blir godt å få det ned etter hvert[:)]

jeg er nå begynnt på min 2 pp,å håper vi er så heldige å får det til denne gangen-og at det lille frøet har tenkt å være i magen min en stund[&o]
vertfall, lot jeg dette babygreiene,babyverden ligge litt på hyllen nå sist da tr kom,ble så utrolig skuffet å sint.[:@][:'(]såå nå er jeg klar for en ny paringsperiode[:)]hehe..

har surfet litt, å lest hos dere jenter om kjerringråd og andre råd som kan øke sjangsen for å bli gravid.
jeg har idag trødd til meg gulerøtter, grapefruktjuice,h melk og så hr jeg brekt i meg en forjævlig slimløsende hostesaft som visst nok skulle hjelpe.
leste nett på 'snartmamma' at det var bare en myte..mener ok verdt å prøve tenker jeg[:)]

Ønsker meg selv og dere andre lykke til <3

Blir spennende å lese:) Fortell gjerne mer om dine erfaringer med hostesaft så kan det hende jeg prøver det neste pp:)

ja da har jeg vært hos legen en tur,å tatt sol me mine hærlige veninner :)
det er fint vær, å jeg lurer,eller burde ta et tak å rydde litt rundt om her:) har vert så kaos disse dagene..tar meg en bit bergene melk å tenker å hoppe i de strax[:D]

startet dagen med folat,h melk, hostesaft(blæh),gulerot og litt grapefrukjuice.
denne hoste saften er helt inn for jævli.sorry språket,me den smaker [:'(]
men hva gjø man ikke for å lette håpe og truen[:)]
nå har jeg nett drukket itt grønn iste, det og er visst bra[:)]
tar jeg helt av nå?? om noen a disse rådene er myte,så stemmer sikkert en av de vertfall,kanskje to[:)]så derfor prøer eg bare alle:)
har ikke merket noe forskjell etter eg begynnte med hostesaften..men el er ikke før 7 så det kan jo vær tin kan endre seg før det:)

vi hadde bare sex en gang igår..er det litt lite kanksje?[&:]
får gjøre det bedre idag..håpe på det beste [:D]

no får jeg ta i et tak her til mannen kommer hjem..så han ikke trur jeg har sittet på babyverden hele dag[:)] hihi...

klem til dere tupper!

ORIGINAL: L87

Blir spennende å lese:) Fortell gjerne mer om dine erfaringer med hostesaft så kan det hende jeg prøver det neste pp:)

takk for at du leser:) det er kjekt å høre[:)]
skal gi deg pling om hvordan det er med hostesaft[:)]
klem til deg L87

åå da var eg hjemme fra en liten ferie [:)]
vi reiste på torsdag.. så er noen dager[:)]
jeg testet positiv el test tidlig på torsdag da hadde vi sexx 2-3 ganger..
men på fredag hadde vi 3. og lørdag hadde vi ikkesex for da ar vi på båt.
mennn..trur dere de er nok?føler vi kunne hatt litt mer..
hvor ofte har dere sex rund EL,og hvortid?
har ingen go følelse på at vi fikk det til denne gangen heller[&:]
men det er jo for tidligt å si,vel..
uff..håper det går!!![:D][:D]
alle rundt mg er gravid...jeg å vill!!!![:-]
hvorfor må det ta så tid?blææh[:'(]

Gratulerer med Dagbok, blir spennende og følge med deg[:D]

Klem i fra lisabet

ORIGINAL: lisabet86

Gratulerer med Dagbok, blir spennende og følge med deg[:D]

Klem i fra lisabet

Mange takk Lisabet :))
setter stor pris på det:)
klem[:)]

God morgen Jenter [:)]
uff..idag er det ingen god dag føler jeg..
våknet og er bare deppa idag..føler ikke jeg har noe energi..
men kanskje min egen feil, har vert litt lat i det siste..
men skal trene i morgen[:D]

surfet litt på nett igår,om eggløsning å sånt..siden jeg er ganske grønn i grunn[:'(]hihi..
men må si jeg fant masse intresant.leste på lommelegen at du kunne bre bli gravid 6 dager i mnd,
den var dagen 5 dager før EL og en dag etter..[&o]syns jeg leser forskjellig fra hver gang..

men jeg tenker en del på, om vi virkelig ga alt denne pp..kanskje vi burde ha litt mer sex?bare sånn for sikkerhetsskyld..eller hva om vi ikke fikk det til..hva om jeg aldrig skulle drukket vin hin dagen..hva om det gjorde sjangsen mindre siden jeg glemte å ta folat hin dagen...eller hva om spiren rett og slett ikke vil sitte..[&:]er mange rare tanker i hodet..
idag som dere ser , negative..
håper det endrer seg i løpet av dagen, vertfall til i morgen!![:)][:)]
er bare en liten uke til jeg reiser ut i nordsjøen igjenn..den går fort[>:]

ha en fin dag dere jenter, håper dere stråler idag,å ikke har min form:))
klem til deg!

ORIGINAL: SpermBlomsten

surfet litt på nett igår,om eggløsning å sånt..siden jeg er ganske grønn i grunn[:'(]hihi..
men må si jeg fant masse intresant.leste på lommelegen at du kunne bre bli gravid 6 dager i mnd,
den var dagen 5 dager før EL og en dag etter..[&o]syns jeg leser forskjellig fra hver gang..

men jeg tenker en del på, om vi virkelig ga alt denne pp..kanskje vi burde ha litt mer sex?bare sånn for sikkerhetsskyld..eller hva om vi ikke fikk det til..hva om jeg aldrig skulle drukket vin hin dagen..hva om det gjorde sjangsen mindre siden jeg glemte å ta folat hin dagen...eller hva om spiren rett og slett ikke vil sitte..[&:]er mange rare tanker i hodet..

klem til deg!

Du må ikke gi opp håpet frøken, vi har alle vært igjennom disse fasene, og det beste rådet jeg har fått av andre her inne er vel egentlig og leve livet som normalt i prøvetiden.. Så går de fortere, og du er mer avslappet! Om man stresser for mye, er det ikke sikkert spiren vil sitte. Var akkurat som deg i starten, men har begynt å ta det litt mer med ro..
Men ett tipd, kos dere MASSE 4-5 dager FØR EL og 2-3 dager etter, for du er jo ikke HELT sikker når egget blir sluppet[;)]

klem til deg!

Du må ikke gi opp håpet frøken, vi har alle vært igjennom disse fasene, og det beste rådet jeg har fått av andre her inne er vel egentlig og leve livet som normalt i prøvetiden.. Så går de fortere, og du er mer avslappet! Om man stresser for mye, er det ikke sikkert spiren vil sitte. Var akkurat som deg i starten, men har begynt å ta det litt mer med ro..
Men ett tipd, kos dere MASSE 4-5 dager FØR EL og 2-3 dager etter, for du er jo ikke HELT sikker når egget blir sluppet[;)]

åå..det var litt fint å høre at eg ikke er den enseste som har hatt de tankene[&o]
det er ikke alltid så lett å la vær å stresse, eller...det blir stress uten at eg helt vil det..
Håper at jeg snart klarer å slappe litt mer av..

TUSEN takk for tipset:))
håpe vi fikk det til :)[:)]
Masse klem til deg[:)]

klem til deg!

åå..det var litt fint å høre at eg ikke er den enseste som har hatt de tankene[&o]
det er ikke alltid så lett å la vær å stresse, eller...det blir stress uten at eg helt vil det..
Håper at jeg snart klarer å slappe litt mer av..

TUSEN takk for tipset:))
håpe vi fikk det til :)[:)]
Masse klem til deg[:)]

Godt og høre at du tar det til deg Frøken[:D]
Håper også dere fikk det til[;)]

Mange klemmer

Heisann Sveisann alle chicks [:)]
nå har jeg nett komt fra fysiotp..er knall trøtt..så har laget mg en eXtrem stErk eXpresso sak..blæh.forresten så harjeg å lest at man ikke skal drikke kaffi under prøvingen?[:-]

nå har 3 veninner av meg fått baby de siste dagene..så er et minst 5 som snart har termin..sukk[&o][8|][:)]
jaja..jeg har no fått meg en liten kattpus:)) får heller si man får begynne smått[&:][8D]

surfet litt, leser og hører så masse om dette 'slimet' som folk får under EL..jeg må ærlig si at jeg har aldrig sett noe til dette slimet..kommer det i trusa,eller må man inn å lete etter det,hehe..
har jo ikke no særlig me utflot så ka vær det og e minimalt..vet ikke?kanskje jeg er tom for sånt[&:][:-]
venter mens 21 august...er jo en stund til,men jeg kommer nok garantert til å ta G-tester som et ryker! er alt alt for ivrig av å til...desperat etter å se to streker...klarer til og med å stirre på den ene streen s lenge at jeg ser syner...hehe..jeg er rar,men jeg liker det..egentlig..sånn litt..[:D]

jaja jenter..får se litt rundt på BV etter hva dere andre har på hjertet[:)]

masse klemmer

Du er så søt i skrivestilen:) Hvis det er noen trøst har ikke jeg dette spennende EL slimet heller... litt utflod har jeg! Kommer kanskje litt på papiret og trusa, men ikke sånn at jeg føler behov for truseinnlegg (beklager detalijer, men det virka som det var det du leta etter..) [:D]

ORIGINAL: L87

Du er så søt i skrivestilen:) Hvis det er noen trøst har ikke jeg dette spennende EL slimet heller... litt utflod har jeg! Kommer kanskje litt på papiret og trusa, men ikke sånn at jeg føler behov for truseinnlegg (beklager detalijer, men det virka som det var det du leta etter..) [:D]

å tusen takk for d søta :)))
ååå så jeg er ikke den eneste[:)]hmm d va jo litt bra da[8D]
nei forstår hva du mener, har ikke behov for truseinnlegg jeg heller.
men har ei veninne som sier dette slimet ka hun dra 1 meter...jeg forstår ikke..
hun har så mye slim at det renner over i truseinnlegget..
så kanskje det er litt i overkant da [8D] hehe..

men litt slim hadde ikke gjort noe,da vt jeg jo at det fins hos meg å [:)]hihi..

hihi.. jeg får bilder i hodet:) 

Hello sunshines [:)]
no er jeg klar for å ha jente kveld, idag skal vi ha smoothies og fruktsalat[:)]hihi..gleder meg[:)]
vi er 4 stk, og alle har selvfølgelig baby, bortsett fra meg[&o][:-][:)]
hååper vi fikk det til!![:)]

idag gikk eg over fra disse 'gravid' pillene,eller disse som de har på apoeket som er alle vitaminene i som er viktig å ha når du går gravid,også visst for prøvere..de blir så dyre i lengden,at jeg har gått ove til vanlig folat..så får jeg heller ha disse andre til,en dag jeg kanskje er gravid?[:)]hihi..
kjenner jeg er mye bedre humør idag[:)]klapp klapp**
hjelper ikke bure alt inne,var sågodt å få detut til en veninne..
igår kveld gjorde eg noe jeg skal gjøre oftere!
jeg la inn rolige sanger på mp3spillerern (som melissa horn) og gikk en tur..i skogen...så nd til havet å satt på en brygge å såg utover havet mens jeg lot tankene fære med vinden..å tårene rant uti sjøen..[8|]
GUD hvor letter eg ble!
[:D]
nermer seg skrekkelig mandag nå,da er det offshore[:-]

kose dere i finevære bertelinene mine[:)]
masse klemm!

Hello sunshines [:)]
no er jeg klar for å ha jente kveld, idag skal vi ha smoothies og fruktsalat[:)]hihi..gleder meg[:)]
vi er 4 stk, og alle har selvfølgelig baby, bortsett fra meg[&o][:-][:)]
hååper vi fikk det til!![:)]

idag gikk eg over fra disse 'gravid' pillene,eller disse som de har på apoeket som er alle vitaminene i som er viktig å ha når du går gravid,også visst for prøvere..de blir så dyre i lengden,at jeg har gått ove til vanlig folat..så får jeg heller ha disse andre til,en dag jeg kanskje er gravid?[:)]hihi..
kjenner jeg er mye bedre humør idag[:)]klapp klapp**
hjelper ikke bure alt inne,var sågodt å få detut til en veninne..
igår kveld gjorde eg noe jeg skal gjøre oftere!
jeg la inn rolige sanger på mp3spillerern (som melissa horn) og gikk en tur..i skogen...så nd til havet å satt på en brygge å såg utover havet mens jeg lot tankene fære med vinden..å tårene rant uti sjøen..[8|]
GUD hvor letter eg ble!
[:D]
nermer seg skrekkelig mandag nå,da er det offshore[:-]

kose dere i finevære bertelinene mine[:)]
masse klemm!

Så bra du fikk lettet på hjerte snuppa[:)] Man føler seg alltid mye bedre etterpå!!!
Ett tips, om du går inn på billigge-tester.no får du kjøpt disse vitaminene mye billigere enn på apotek i norge[;)]
Ha en strålende helg videre!!
Klemmer

hei hei jenter[:)][:)]
ahh for et nydelig vær[:D] idag blir det grillings!![:)]

jeg gjorde eg synd igår..jeg drakk meg kjempe full..å det værste er..det har jeg tenkt å gjør idag å [:-][:)]
jeg tenker at det kan no ikke skade så mye, når det ikke viser to streker[:)]
uff.
hvorda er dere med alkohol i prøveperioden?
tenker jeg er nok ikke den eneste...?
vertfall så reiser eg ut i havet på mandag så da bli det jo to uker unna noe som er på svartelista[:)]er i nordsjøen når jeg venter mens denne gangen også..så det blir testing i havet,er alltid like spennendes[&:][:)]ahhh...

har hatt en bergdale bane den siste uken når det gjelder sex..en dag uten er faktisk mye for meg..men nå er vi heldigvis på topp igjenn[:)]
eneste trimmen jeg får..hehe...
uff..jeg må begynne å trene lit mer[:)][:)][:)]

ha en fortsatt fin lørdag jenter <3
sender dere en rosa hjerte pose med masse klemmer[:D]

Back
Topp