Must haves

Flaskesterilisator, et must for meg som ikke har fått til amming. Nå vurderer jeg å anskaffe meg sånn blandemaskin for morsmelkerstatning:p
 
Flaskesterilisator, et must for meg som ikke har fått til amming. Nå vurderer jeg å anskaffe meg sånn blandemaskin for morsmelkerstatning:p
Om du ikkje får til/ønsker amming vil eg anbefale det ja. Søster mi fekk seg det nå til nr to og det var ein heilt ny verden ❤️
 
basic kle, bodyar og strømpebukser! Fant aldri gode sokkar til baby, alle sklei jo ned! tips anyone?

vippestol og babynest, gull verdt å lempa ungen i ein av desse når eg ordna meg på badet eller dreiv med noko!

gode pledd, får virkelig aldri nok av det!

ellers er vel det meste nevnt her vil eg tru! masse lykke til alle mødre!❤️
 
Om du ikkje får til/ønsker amming vil eg anbefale det ja. Søster mi fekk seg det nå til nr to og det var ein heilt ny verden ❤️
Ønsker så inderlig, men etter å ha virkelig prøvd alt (og da mener jeg alt) for å få til produksjon av melk uten å lykkes med de to andre, så tror jeg ikke jeg kommer til å forsøke så veldig nå. Så bra ho var fornøyd, jeg har hørt andre si det samme:happy:
 
basic kle, bodyar og strømpebukser! Fant aldri gode sokkar til baby, alle sklei jo ned! tips anyone?

vippestol og babynest, gull verdt å lempa ungen i ein av desse når eg ordna meg på badet eller dreiv med noko!

gode pledd, får virkelig aldri nok av det!

ellers er vel det meste nevnt her vil eg tru! masse lykke til alle mødre!❤️

Vi hadde bare helt vanlige sokker fra h&m. Men falt de helt av? Husker vi brukte mest strømpebukse og body og lite sokker egentlig.
 
Hadde flere sokker som ikke falt av, men ikke søren om jeg husker hvor jeg kjøpte de. Brukte aldri strømpebukse vi. Enten Newbie eller «på nettet». Skal gå gjennom babystasj når jeg får tid og se. Vippestol var kjekt når en skulle dusje ja!
 
Vi hadde bare helt vanlige sokker fra h&m. Men falt de helt av? Husker vi brukte mest strømpebukse og body og lite sokker egentlig.

jaa, eller ho sparka dei ofte sånn at dei så vidt hang på tottelottane. Funka viss ho hadde strømpebuksa og så sokka, men om ho kun hadde sokka så følte eg dei ofte datt ned. Hugsa ikkje heilt kelein merke eg brukte, men skal sjå gjennom når eg ska gjera klart til nestemann❤️
 
Hadde flere sokker som ikke falt av, men ikke søren om jeg husker hvor jeg kjøpte de. Brukte aldri strømpebukse vi. Enten Newbie eller «på nettet». Skal gå gjennom babystasj når jeg får tid og se. Vippestol var kjekt når en skulle dusje ja!
Ja vippestol er helt klart en must have. Spesielt når de begynner å røre mer på seg, da har man de litt mer under kontroll, ikke lett å komme seg ut av:D
 
Vi har jo gutt/jente tvillinger som første, så vi er virkelig klare med NOK utstyr uansett kjønn. Men det er nesten litt kjipt, for jeg hadde lyst å kjøpe noe nytt til nestemann. Så vurderer å finne en unnskyldning for at vi trenger ny vogn (trenger ikke kjøpe den ny, det gjorde vi ikke med forrige heller, bare ny for oss) :) :)
 
Flaskesterilisator, et must for meg som ikke har fått til amming. Nå vurderer jeg å anskaffe meg sånn blandemaskin for morsmelkerstatning:p

Tv2 hjelper deg hadde nylig et innslag om mme og tilberedning. For at alle bakterier skal tas må pulveret tilsettes vann på 70 grader, men så høy temp har ikke disse maskinene. For småttisene kan det bety tarminfeksjon o.l. Er vel mest når de er veldig små at de er mest utsatt, men greit å vite:)
 
Vi har jo gutt/jente tvillinger som første, så vi er virkelig klare med NOK utstyr uansett kjønn. Men det er nesten litt kjipt, for jeg hadde lyst å kjøpe noe nytt til nestemann. Så vurderer å finne en unnskyldning for at vi trenger ny vogn (trenger ikke kjøpe den ny, det gjorde vi ikke med forrige heller, bare ny for oss) :) :)

Klarer alltids å finne en unnskyldning for litt shopping:D:D
 
basic kle, bodyar og strømpebukser! Fant aldri gode sokkar til baby, alle sklei jo ned! tips anyone?

vippestol og babynest, gull verdt å lempa ungen i ein av desse når eg ordna meg på badet eller dreiv med noko!

gode pledd, får virkelig aldri nok av det!

ellers er vel det meste nevnt her vil eg tru! masse lykke til alle mødre!❤️

sokker fra nameit! Brukt de siden fødsel til begge mine. De sitter godt :)
 
Flaskesterilisator, et must for meg som ikke har fått til amming. Nå vurderer jeg å anskaffe meg sånn blandemaskin for morsmelkerstatning:p

Jeg skal heller ikke amme så mannen har sagt at han skal ordne sånn maskin denne gangen! Virker jo helt genialt på natta ihvertfall :cool:
 
Mine beste tips:
Bbhugme! Først som gravidpute og så ammepute♡

Liten ammepute til reise, ha i vogna. Veldig praktisk om man er litt rundt forbi.

Jeg slet en del med tette melkeganger og kjøpte en sånn varmepose på apoteket som man varmer i mikroen- gull verdt altså!! Sikkert genialt som smertelindring under fødsel også:)

Nattpose til sånne små som sparker av seg dynen ved første anledning:hilarious:

En god ammestol, amme-sofakrok med det du trenger innenfor rekkevidde!
 
Når dei er heilt små, brukte ikkje anna enn omslagsbody :Heartred:Heartred Til neste fødsel blir det å ta med seg klede til baby heimafrå og bruke det på sjukehuset! No sist hadde vi med litt klede til mini, men han bli innlagt på NFI og då var det like greit med sjukehuset sine eigne klede.. Sjølv om vi fekk ein lang gut, så var kleda aaaaalt for store! Sjukehuset sine klede er ofte GODT brukte, iallfall vår erfaring :happy7
 
Mine beste tips:
Bbhugme! Først som gravidpute og så ammepute♡

Liten ammepute til reise, ha i vogna. Veldig praktisk om man er litt rundt forbi.

Jeg slet en del med tette melkeganger og kjøpte en sånn varmepose på apoteket som man varmer i mikroen- gull verdt altså!! Sikkert genialt som smertelindring under fødsel også:)

Nattpose til sånne små som sparker av seg dynen ved første anledning:hilarious:

En god ammestol, amme-sofakrok med det du trenger innenfor rekkevidde!

Jeg er på utkikk etter en skikkelig god ammestol. Ønsker en digg recliner hvor både jeg og baby får til å slappe av. Men er ikke så lett å finne en som er både komfortabel, stilren og ikke koster skjorta!
 
Back
Topp