Must-haves

inaxoxo

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Nå som det har gått en stund, hvilke ting kunne dere ikke klart dere uten? For min del er det vogn, saueskinn (hun roer seg sånn der :p), babypulver, bephanten-salven og kurven hennes :) Kommer nok mer etterhvert, men dette kunne jeg altså aldri vært foruten de første ukene!

Babynest, Bbhugme ammeputen, vognen, brystpumpen, pureltan salve.

Saueskinn må jeg kjøpe! Helt glemt det..;)

Kunne ikke klart meg uten den elektriske gyngestolen. Var det eneste stedet han roet seg uten å slite seg helt ut ved å bære han. Heldigvis har han blitt en litt roligere baby heldigvis :D endelig går det ann å glede seg over situasjonen man er i <3

Bæresjal, gode ammetopper og vogna. Dette gjør det mulig å gjøre husarbeid å komme seg ut å treffe folk, koser meg ihjel med å være i barselpermisjon :)

Smokk og babynest! Men vognen er det eneste som får meg ut på tur om dagene, så takk gud(eller mamma hihi) for den :D

Babynest, vogn med bilstoladapter (kjekt når man skal inn på butikk), gulpekluter:p

Tenkte på dette, hva er det jeg ikke kunne klart meg uten... Ja, definitivt samboeren! Absolutt det aller viktigste. Ellers tror jeg nok at vi hadde klart oss uten mye babyting, men vippestolen er jo ålreit å ha! :)

Bbhugme , babynest, bæresele, dobbelpumpe og 1000000 gulpekluter :)
Var selv gulpebarn så jeg var forberedt på mye gulp, så gikk til innkjøp av overdrevent mange gulpekluter, men det viser seg at det ikke er nok (refluks) så må til til innkjøp av enda flere :(

Ammepute, babynest, vogna og hjemmestrikket ullteppe.
Og strikketøy i alle timene baby har sovet på ammeputa :p

Flaskesterilisatoren! Hold på å bli koko den første uka av å koke flaskene i kjele!

Babynest, vugge, vippestol og smokk!!
Ah, den som fant opp smokken!!! Var verdt sin egen vekt i gull!

Bbhugme , babynest, bæresele, dobbelpumpe og 1000000 gulpekluter :)
Var selv gulpebarn så jeg var forberedt på mye gulp, så gikk til innkjøp av overdrevent mange gulpekluter, men det viser seg at det ikke er nok (refluks) så må til til innkjøp av enda flere :(
Søsteren min har hatt tre unger med refluks/mye gulp så da jeg spurte om råd siden lille her gulper litt var det eneste svaret jeg fikk: tørketrommel :yuck: ;)

Back
Topp