Must have!

Pumpen... Dolly puppet hade ikke overlevd uten.. Og det er nesten det eneste jeg ikke gitt bort...

Bæretøy! Sjal eller god sele.

"Ammekurv", et eller annet å ha drikke/snacks/mobil/bok/ammeinnlegg/alt man trenger en kveld om man blir "ammefast" i sofaen.

Om jeg måtte velge en ting, er det babynestet. Det var helt fantastisk de første mnd. Lille sov alltid i det, og det var så lett å flytte på han i det. Følte også en trygghet når han lå i det i vår seng. Men jeg sier meg også enig i at babystolen til tripp trappen var fantastisk å ha.
Vurderer også babystolen til tripptrapp sjøl, men brukte dere den mye før jr begynte å spise grøt el? :)

Vurderer også babystolen til tripptrapp sjøl, men brukte dere den mye før jr begynte å spise grøt el? :)
Vi brukte den hvis hun var våken da vi spiste middag. Da satt hun sammen med oss da vi spiste. Så sitter dem på samme nivå, og det er koselig :)

Brukte den mye før også ja. Han satt i den når vi spiste og en del når jeg hadde ting å gjøre på kjøkkenet

Blir det som første gangen må jeg ha elektrisk pumpe og engangs ammeinnlegg!! Konkurrent til Tine meierier, det var meg...
Ellers tenker jeg det blir kjekt med bedside crib og bilstolpose som jeg ikke har hatt før. Babynest får jeg nok låne av søstera mi. Vurderer også newborn setet til tripp trapp.

Back
Topp