Must have snop/snacks

Har heldigvis ikke fått noe søtsug! :D
Er mer hekta på frukt og grønt:p
Men er godt med en sjokolade i ny og ne..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Den der nye fra tine, 14! Med havregrøt! Omnomnom :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, det hjelper ikke akkurat at Rema 1000 har Polly-sjokoladen til bare 15 kr. Den er jo så sykt god, jeg er helt hekta!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff går ikke så bra med å ikke spise sjokolade siden dem har stratos til 15kr på rema å jeg eier plutselig ikke viljestyrke :0

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Gjorde kupp på rema forrige uke med seks pack med kvikk lunsj til 19,-

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Nå er det ille for meg med smågodt i hver en krok :-( wæææ. Må på sukker avvenning neste uke, så jeg ikke går opp for mye

Februar -14 mamma <3

Jeg også ødelegger alt jeg har jobbet imot! Jeg går masse turer, også presterer jeg å dytte i meg pose etter pose med godteri! Påska er noe dritt! :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Hasselnøtter og sjokolademelk! Jeg som egentlig aldri har klart sjokolademelk :-p
Ellers spiser jeg ikke chips lengre nesten for alle er det jo løkpulver i :-( men snop derimot :-p

Har faktisk klart å spise meg lei sjokolade men elsker oreokjeks nu da :/ men skal prøve å styre unna kjeksen :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Merker dere om ungen reagerer på sjokolade med tanke på amming? Jeg lurer kanskje på om min gjør det og det er helt krise! Men på den annen side, kanskje ikke? Eneste måten å få meg til å slutte hvertfall..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vet om unger som reagerer på sjokolade ja! Min gjør ikke det... Uheldigvis får en kanskje si :p

Jørgen 12.02.14 <3

Back
Topp