Muskelknuter

Cissa10

Glad i forumet
Maisløyfene 2024
På forrige ul oppdaget gyn en muskelknute. Hun sa at de nok kom til å følge med på denne men at det ikke var farlig for baby. Det kunne dog være til hinder for vaginal fødsel.
Jeg har selvfølgelig googlet og ser det kan gjøre det vanskelig å bli gravid, føre til store mens blødninger og smerter. Det har jeg hatt i mange år og vi har prøvd å bli gravide i 4 år. Men jeg synes det er rart at den ikke er sett før nå, jeg har hatt x antall ultralyder ifb med ivf.
Noen andre som har hatt muskelknuter ?
 
Jeg opererte ut noen muskelknuter for noen år siden, og jeg har en myomatøs livmor. Bare å sende pm om du lurer på noe :)
 
Har du vært gravid med muskelknuter? Litt spent på oppfølgingen i forhold til det og eventuelle komplikasjoner.
Livmoren min har visst masse små muskelknuter, men ikke vært gravid med noen store. Har en baby på 2 mnd nå :)
 
Jeg har hatt flere muskelknuter og delt mye info om min historie i en annen tråd om myomer her nå i kveld. Så sjekk gjerne det om det er av interesse og spør meg gjerne om det er noe du lurer på :)
 
Back
Topp