Muskelknuter, store som fjell???

*Knerten I Magen*

Forelsket i forumet
Har du vonde skuldre eller stiv nakke? Muskelknuter som er store som fjell??
Har du noen som virkelig kan massere deg lenge, uten å klage?
Eller har du råd til massasje timer ofte?

Hvis ikke så må du spandere på deg KUNG FU MASSAGE pute!!!

Dællærn ta, sitter her med min og rister og blir massert deluxe!

Jeg fikk i min på Euronics, men der de har den bla. her:
http://www.eltema.no/Products/1026-tiq-kung-fu-massasje.aspx

Kunne definitivt trengt en sånn!!!! Sitter her med varme risposer på nakken og bakpå ryggen... Behagelig det altså, men de masserer dårlig gitt......[&:]

Veldig bra design, dette kan jeg tro på!! Jeg har et slikt massasje-sete, og det når ikke nakken da.. Va til proff massasje en gang og hun sa det var som å massere en stein.. [&:]

Jeg tror det kosta rundt 500 på euronics. Den er litt tung oxo så den hopper ikke av skuldrene. Det er forskjellig hardhets grad på den. Skulle ønske jeg hadde den like etter fødselen. Da hadde jeg skuldrene over hodet nesten.

Den er forsåvidt liten og tar ikke så stor plass. Min nye venn <3

Hm...kanskje jeg skulle hatt noe sånt? Jeg sliter veldig med nakke og skuldre, og går til fysioterapeut hver uke til 250,- per gang. Han setter nåler, så jeg ser ut som et pinnsvin[8D] Kunne tenkt meg en sånn rispute også, sånn som man varmer i mikroen og legger over nakken/skuldre. Noen som vet hvor man får kjøpt slik?

ORIGINAL: Jellybelly

Hm...kanskje jeg skulle hatt noe sånt? Jeg sliter veldig med nakke og skuldre, og går til fysioterapeut hver uke til 250,- per gang. Han setter nåler, så jeg ser ut som et pinnsvin[8D] Kunne tenkt meg en sånn rispute også, sånn som man varmer i mikroen og legger over nakken/skuldre. Noen som vet hvor man får kjøpt slik?

Jeg sydde mine selv. Klipte opp en gammel gardin, sydde sammen og fylte dem med Jasmin- ris. [:D] Lagde et par stykker, en avlang ( som ei pølse) og en firkanta. Må passe på og ikke lage dem for store, fare for at de ikke får plass i microen.... [:D][:D] Holdt på dumme meg skikkelig ut der....

Dytter litt, dette hørtes jo utrolig bra ut[;)]

Back
Topp