Musikkuro

Førstegangs

Glad i forumet
Noen som kan anbefale en? Tenkte å prøve det for å få lillegutt til å sovne i senga si om kvelden i stedet for å bruke masse tid på å vippe han i søvn.

Hva med de bamsene som lager lik lyd som inne i livmora?

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen anbefalinger? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen direkte anbefalinger ,men jeg personlig ville nok ikke plassert en sånn snurrende musikkuro over senga for å få barnet til å sove. VI fikk en sånn i gave til junior, men den ble festa i lekegrinda og han var helt i 100 når den snurra og spilte og syntes det var kjempemoro, så hadde nok neppe fått ham til å sove i alle fall.... Men barna er jo forskjellige da.... Her har imidlertid den Goboken CDen med "mine vakreste vuggeviser" vist seg å være veldig beroligende og brukes når han sliter med å slå seg til ro.... :-)

Blir gira her også. Våkner når den settes på, ruller rundt og trykker på knappene selv. Den har helt motsatt virkning. Blir våken istedenfor søvnig.

Vi har en sjøhest-bamse fra Fisher Price som lyser,og spiller rolig musikk,og bølgeskvulp...den blir roligere etterhvert... Funka her:-)
Hadde uro og,men den var bare gøy å se på...sovnet ikke til den.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har babycall med musikk på. Du trykker på en knapp, så spilles det 6-8 melodier i noen omganger(ca 15 min) før den stopper av seg selv. Er også innebygd nattlampe på den, og vi har fjerna ledningen(bruker nå oppladbare batteri)sånn at vesla selv kan slå av/på lyset og musikken om hun våkner på natta.
Har funket som gull her i huset siden hun lærte seg å trykke på den. Hver gang hun våkner på kvelden/natta, slår hun på musikken og sovner igjen.:)

Har også en uro over senga som kan trekkes opp, men den har så og si ikke vært i bruk!

Back
Topp