musikk.

RuLLeGarDinA

Elsker forumet
hvilken musikk skal dere ha? og hva koster det?

min "onkel" spiller sammen med en av gutta til Tor Endresen, og de to skal spille i vårt bryllup, betaler kun 3000, for min onkel ville ikke ta betalt

Vi har leid bryllups DJ som skal spille fra kl 20.00 - 01.00
Det betaler vi 5500 kr for

Band til 6000 (vennepris siden jeg kjenner dem)

En som spiller og synger (har vært på fest der han spiller, veldig bra), betaler 6500,- Dyrt, men må jo ha musikk til danse[:)]

Vi betaler 7000 for band. Eller det vil si, de var 3 stk, men nå er de bare 2, men de er kjempe flinke, så det blir nok liv vil jeg tro

vi har lurt på piano bar... men det var veldig dyrt. 15 000 - 20 000.

ORIGINAL: Shaanett

ORIGINAL: Trin

Band til 6000 (vennepris siden jeg kjenner dem)

Samme pris har jeg også fått på noen band.. Så vennepris vil jeg ikke påstå at du har fått[8|]

kommer kanskje ann på hvor kjente de er

Vi skulle egntlig ha en som heter Helge Olsen. HAn er super flnk.Hørte han spille i februar, og da måtte jeg dobbel sjekke når han sang en sang fra pink floyd. Han har en fanastisk stemme. Jeg har nr hans om du vil høre med han. Mener han tok 5500. Husker ikke helt.Han bor på Frekkhaug og er visevert og. Mener han tar 1500 ekstra hvis han skal være det og

Dette er visst siste året han skal spille i bryllup,men jeg skal no go snakke litt med han og spørre om han ikke kan spille bare i ett bryllup neste år[8D]

må høre med sambo ka han vil. takk for tilbudet[:D]

Vi har noen venner som har et band og de spiller gratis for oss, 1 sang i kirken, samt ca 1 time på festen. Ellers blir det cd tenker jeg.

ORIGINAL: bruden

må høre med sambo ka han vil. takk for tilbudet[:D]

Jeg ringte å avbestilte han idag, så han er iallefall ledig på dagen deres. Prisen inkl musikk under maten og frem til 01.30 eller 02.00. Husker ikke helt

Back
Topp