hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 6 Nov 2014 #1 Spiller dere musikk for babyen? Gjør det hver kveld jeg hehe
Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2015 Marsmellows-15 Septembergull'17 6 Nov 2014 #2 Hvordan gjør du det? Og hvilken musikk?
rutha tutta Glad i forumet 6 Nov 2014 #3 Jepp kjøpte en bamse med lyd i som jeg legger på magen hver kveld ☺ veldig koselig
Ariem Betatt av forumet Februarlykke 2015 6 Nov 2014 #4 Spiller ukulele for babyen av og til. Tenkte å gjøre det hver dag, meeeeeen... det har det ikke blitt akkurat nei.
Spiller ukulele for babyen av og til. Tenkte å gjøre det hver dag, meeeeeen... det har det ikke blitt akkurat nei.
P Ponny Glad i forumet 7 Nov 2014 #6 Nei det har jeg ikke gjort, men med barn som spiller musikk og synger, får han eller hun høre de samme sangene om og om igjen
Nei det har jeg ikke gjort, men med barn som spiller musikk og synger, får han eller hun høre de samme sangene om og om igjen
Frøya Glad i forumet Februarlykke 2015 Sommerfuglene 2017 8 Nov 2014 #7 Har ein song eg guffe på anlegget kvar dag ja ...
mahe89 Forelsket i forumet Februarlykke 2015 ❤ Juliskattene 2018 ❤ 8 Nov 2014 #8 Har ikkje gjort det til no, men har tenkt lenge at eg skulle gjort det
Kristina :) Forelsket i forumet Januarskatter 2015 8 Nov 2014 #9 Spiller ikke musikk, men synger mye. Har ei datter på to år som elsker at vi synger sammen, så det blir mye sang for lillebror i magen også.
Spiller ikke musikk, men synger mye. Har ei datter på to år som elsker at vi synger sammen, så det blir mye sang for lillebror i magen også.