musikk

teba

Gift med forumet
hvilke type musikk liker dere?? eg er ganske altetandes..akkurat nå går det mye i disco-britney..hehe..trur det er på tide å få seg en tur på byn ja...har falt for black eyed peas gruppa...

Det der er så vanskelig å svare på - liker gammel musikk som Simon&Garfunkel, Beatles, Stones, Dylan, Tom Waits, norsk; Lillebjørn, Jokke, DeLillos, Pogo Pops, Kaizer, heavy; rammstein, metallica... masse mer. Liker ikke listepop eller jazz

Er altetende her også.. Favorittgruppa er Metallica.. Ingen over- ingen ved siden av..
Men jeg hører på mye forskjellig.. Bare ikke country og blues og jazz.. eller skikkelig hardcore rave musikk.. [&:]

eg var på metallica konsert for ...gud..trur det må vere snart 15 år sida...ojjj..

Jeg liker rolig musikk jeg, sånn kjeærlighets musikk liksom... også er jeg veldig glad i å høre på country da, f.eks garth brooks... ja hører på det meste, synes den nye sangen til madrugada er fin[:)]

Hi hi ja litt rar må man jo være[:D][:D]

ORIGINAL: fruluna

Syns du? Den "lift me"? [&:] Du er rar.. Hi hi [;)]

Liker det meste faktisk, fra Rock til Disco!

Men jeg må faktisk innrømme at jeg liker Jan Werner & Bjørn Eidsvåg, noe min kjære IKKE gjør!
Jeg koser meg til slik musikk....

Kathrine

Er egentlig altetende, bortsett far techno.
Men har jo mine favoritter som Robbie Williams, Coldplay, Black Eyed Peas, Savage Garden, Madonna, Garth Brooks, Madrugada...
Men min store favoritt er Robbie...ikke bare sang, men også entertainer til de grader!
Obs,inrømmer faktisk at jeg liker Westlife, synest den der You rais me up er såååå fin,, uansett hvem som synger.

fniis.. Har mange jeg også.. Men likte best gamle maiden sånn de var før.. Har ikke hatt så sansen med det nye de har produsert..

jeg er altetende innen musikk altså... alt fra swing til disco.
[:D][:D][:D][:D]

Jeg er en slik person som hører mye på radio, men skal jeg høre på cd blir det som oftest klovner i kamp..

Back
Topp