Musikk

GrimmOgGru

Betatt av forumet
Tenkte på om jeg skulle ta med noe musikk i sykehusbagen, for å evt høre på under fødsel... Noen av dere andre som skal det? Og hvilken musikk har dere med?

Jeg skal ha med musikk.
Har noe fra christian walz, paola, phil collins, celine dion, westlife+++

Nei det har jeg ikke planer om, tror det hadde irritert meg mer enn det hadde gleda meg egentlig[8D] Selvom jeg normalt er veldig glad i høre på musikk.. [:)]

jeg bare husker at de skrudde på radioen sist jeg fødte(for å overdøve hun som lå å ropa i fødestua ved siden av) og da ble jeg litt irritert over at det bare var sånn musikk jeg ikke liker[:)]

Det var nattønske på radioen sist jeg fødte, og det var veldig behagelig [:)]

Blir musikken irriterende er det jo bare å skru den av.
Var på sånn svømmetrening på sykehuset jeg skal føde på forrige uke og da spilte de noen sanger. Hvis det er den type musikk de har på fødestua velger jeg heller å føde utenfor sykehuset.

Det var bare sånn musikk jeg blir irritert av

Jeg har med meg enn MP3-spiller i bagen, jeg slapper veldig godt av med musikk... [:D]

ORIGINAL: GrimmOgGru

jeg bare husker at de skrudde på radioen sist jeg fødte(for å overdøve hun som lå å ropa i fødestua ved siden av) og da ble jeg litt irritert over at det bare var sånn musikk jeg ikke liker[:)]

Helledussen... Er det ikkje veggene lydisolerte?

de er ikke så veldig lydtette, men det skal også sies at hun som fødte like før meg sist, hun ropa noe alldeles forferdelig! [:)] mens jeg lå der uten å lage en lyd...

ORIGINAL: Kokle

Hehe det er ikke alltid nei[8D] Jeg husker jeg irriterte meg no veldig over hun så lå ved siden av meg rett etter jeg var ferdig med å føde, hun hylte og skreik no voldsomt.. Heeeele tiden.. [8D]

ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: Kokle

Hehe det er ikke alltid nei[8D] Jeg husker jeg irriterte meg no veldig over hun så lå ved siden av meg rett etter jeg var ferdig med å føde, hun hylte og skreik no voldsomt.. Heeeele tiden.. [8D]

Hun må jo ha brukt en hel masse energi på å skrike...og blitt ganske hes[;)]

Uff uff... Håper ikkje eg blir sånn skrikeberte[:D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Nei det har jeg ikke planer om, tror det hadde irritert meg mer enn det hadde gleda meg egentlig[8D] Selvom jeg normalt er veldig glad i høre på musikk.. [:)]

hehe her og..ikke det at jeg tror jeg får tid til å høre ei låt en gang[&:][:D]

Jeg skal ha med min ipod, har lasta en del forskjellige låter til den. Alt fra U2 til rolig og deilig musikk [;)]

Back
Topp